AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Er det noen egenskaper du selv har men som hadde vært turn off om en partner hadde hatt det? Hvilke? Har du noen tanker om hvorfor? Anonymkode: b07cc...e0e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Å være feig med å si ting rett ut heller enn å hinte. Fordi det ville gjøre samlivet langt mer komplisert enn det trenger å være. Til dels også fordi jeg gjerne vil lære meg å ikke være så inn i granskauen feig. Anonymkode: 613d9...c16
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Jeg er dårlig i sport, jeg er dårlig sosialt, jeg er dårlig under press. Vil ha en mann som er flink i det jeg er dårlig til:))) Anonymkode: ac1fa...9bd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Jeg er et bortskjemt barn og krever stort sett viljen min. I tillegg klikker jeg om jeg føler friheten min er truet. Anonymkode: a74a7...241
Lill3My Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Jeg har et voldsomt konkurranseinnstrinkt og et glad for st samboeren ikke har det, for det ville rett og slett blitt enormt slitsomt i lengden! =) Er ellers en ganske overaktiv og rastløs person, mens samboeren er flinkere til å tillate seg å slappe av, noe som heldigvis også smitter over på meg. Samtidig får min rsstløshet oss ofte ut på fine turer så her balanserer vi hverandre ut på en gunstig måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå