AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Jadda! Så har man klart det man ikke skulle gjøre.. å begynne å bli interessert i pulekompisen min..! (Eller dvs akkurat nå vet jeg ikke hva han er..) Jeg Ble kjent med han i sommer, og har kun møtt han to ganger. Liker å begrunne dette m at vi hadde forskjellige tidspunkter for ferier, og at jeg selv har hatt egne barn hver helg i august mnd.. Sist vi møttes, -etter vi hadde hatt sex, snakket han om hva vi kunne gjøre neste vi møttes og det virket som han haddde lyst til å fortsette kontakten vår.. Problemet nå er bare at tiden går, og kontakten mellom oss har blitt mindre den siste tiden. Han sendte en mld i forje uke hvor han sporte om vi skulle være sammen snart, men da svarte jeg bare "ja det må vi!" -men da var barna mine her så ingenting mer konkret ble avtalt.. Mld har siden blitt færre og jeg opplever han som mindre flørtet enn tidligere. -Vel innimellom om jeg roer ned mld til han sender han gjerne en til meg, men så stopper det liksom opp når jeg svarer.. Og nå tar jeg meg selv i å tenke på han veldig masse!! Jeg ønsker at han tar initiativ til å møte meg, men jeg synes han er sååå treg!! Dessuten tenker jeg at OM han ville møte meg så hadde jo HAN tatt kontakt med meg!! Idag har jeg sendt "små hint" om bla Fifty shades og sex og singelliv, men enten så er han litt kort og ikke skjønner hintene eller så velger han å overse de og heller svare "høflig" tilbake. Ser jo også at jeg selv svarer til andre kompiser av meg, som prøver å flørte med meg, -akkurat på samme måte som han svarer meg nå: Enten litt "kort" som at jeg ikke forstår den flørtende tonen, eller kun m emoji.. Så jeg er vel ikke noe bedre selv.. Så hva bør jeg gjøre videre? Drite i han og gå videre? Sende han mld hvor jeg er ærlig og si at jeg tenker på han og har lyst å møte han? Er nå så redd for at han ikke lengre vil møte meg, og dermed avvise meg... Anonymkode: a85b1...210
Sunstone Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Vær ærlig. Du har vel ingenting å tape på det
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Hvis du går for å være ærlig så må du hvertfall si at du begynner å få følelser , og ikke bare at du tenker på han, for man kan fint tenke på noen uten å ha følelser. Han tenker vel bare da at du er kåt. Jeg syntes ikke han virker noe interessert, etter all sannsynlighet har han fått noen andre å pule på også siden han har mindre behov for deg. Jeg ville bare latt kontakten dø ut og ikke latt han få æren av å vite jeg hadde fått følelser for han, for det gjør det bare ubehagelig for dere begge siden/hvis han ikke gjengjelder de. Anonymkode: 2eaba...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå