Gå til innhold

Eldre kjæreste fordi man er litt slitsom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som kan være litt slitsom med tanke på humøret og hvor impulsiv hun er. Hun har begynt å gråte fordi hun ikke fikk brusen hun trodde hun skulle få.  Uansett så har hun derfor valgt å gå etter eldre menn(hun er selv tidlig i 20-årene) og med eldre så kanskje  fra 6- 11 år oppover.  Ikke at det er gamle gubber, men hun har i hvert fall som strategi å gå etter menn som er eldre enn henne. 

Men er det egentlig en strategi som har noe for seg? Er det sånn at mer modne menn  har mer lyst på en kjæreste som mange vil oppfatte som slitsom? Jeg kan forstå at mer modne mennesker ikke virker like irritert når de ser noen som er slitsomme. Men det er jo noe annet at de ikke irriterer seg over slikt. 

Finnes sikkert noen som ønsker å være sammen med venninnen min, hun har jo mange gode sider. Jeg bare lurer på om det er lettere å for henne å få en eldre kjæreste enn en på hennes egen alder. 

Hva er deres erfaring? 

Anonymkode: b633c...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at eldre menn orker så mye drama....de har heller sex med slike vanskelige jenter, men ikke forhold, nei.

Anonymkode: d885a...f84

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Tror ikke at eldre menn orker så mye drama....de har heller sex med slike vanskelige jenter, men ikke forhold, nei.

Anonymkode: d885a...f84

Lol, tenker jeg også. 

Anonymkode: 91169...6a0

Skrevet

Enig i innleggene over her. Eldre menn vil ha yngre jenter kun for sex. Man tenker å forme og oppdra dem til perfekte sexdukker. 

Jeg tror imidlertid ingen normal "eldre mann" vil være "pappa" for en sytende barnslig dramaqueen.

Skrevet

Det er vel heller motsatt, at yngre menn finner seg i flere nykker fra en dame enn mer modne menn. Venninnen din bør nok, som alle andre, forsøke å legge nykkene sine til side. Det handler jo om å være umoden og bortskjemt, og det er underlig at hun ikke skammer seg over å være slik. Du får vel gjennomgå litt ved å være venninne med henne, kan jeg tenke meg.

Anonymkode: 72374...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...