AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Finnes det alkohol som smaker lite eller ingen alkohol? Liker ikke den bitre smaken. Anonymkode: f4853...7b1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Jeg hater alkoholsmaken selv, men drikker jeg breezer kjenner jeg den ikke Og blander jeg vodka med sånn multivitamin juice fra sverige så kjenner jeg ikke en gang et hint av alkoholsmak. Anonymkode: db9d6...fd2
Salka Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Jeg er sikkert dum som et brød, men hvorfor skal du drikke alkohol når du ikke liker smaken? Jeg syns bringebærcider og granateplecider smaker lite alkohol, det er nesten som brus. Eplecider liker jeg ikke, for den er mer sur og bitter. Så vil du alkohol som smaker brus er bringebærcider og granateplecider et trygt valg. I Sverige finnes det pærecider med 2,5%, det blir nesten som mozell pære som fantes før i tiden. 2
TMB Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Bland vodka med tomatjuice (Bloody Mary). Smaker bare tomat :D
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Jeg syns ikke mojito smaker alkohol, men det er jo litt vanskelig å lage sammenliknet med mye annet Anonymkode: 0f2ed...590 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Aloha med ananassmak. Kjøpes på extra. Cidertype. Anonymkode: 2c7f1...651
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 13 timer siden, Salka skrev: Jeg er sikkert dum som et brød, men hvorfor skal du drikke alkohol når du ikke liker smaken? For å bli brisen eller full. Også fordi jeg ikke orker å være den eneste edru. Anonymkode: f4853...7b1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Jo lavere alkoholprosent, jo mindre alkohol smaker det. Anonymkode: fe24d...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå