Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp bestilt fra Strawberrynet for første gang. Syns prisene var bra! :) Har nettopp kommet hjem fra en reise med tx-free handling, og det var dyrere der...

Men; hva er egentlig "best" av Strawberrynet og Lookfantastic? Hva er den største forskjellen? Vareutvalg, priser, leveringstid? Bare lurer jeg...

Pleier dere forresten å ta sjansen på å bestille for mer enn kr. 200.-, eller lager dere flere bestillinger istedet for en stor?:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Strawberrynet slipper man frakt, så jeg handler alltid der om de har det jeg skal ha. Varene mine har alltid kommet i løpet av en uke så de er raske også. Men handler man for over kr 200,- blir man sannsynligvis stoppet i tollen for de har sluttet å skrive ned verdien. Heldigvis er de så greie at de refunderer merkostnadene dersom du sender dem kopi av kvittering (gjerne på e-post). Men på FAQ-siden er det understreket at dette er goodwill så man kan jo ikke ta det for gitt da :wink:

Skrevet

Takk for svar! :) Jeg bestilte for kr. 220.-, så da får jeg vente og se hva som skjer...

Jeg mener, hva får man for under kr. 200.- da? Det blir jo som oftest bare en liten ting det! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

syns det er vanskelig å velge mellom hvem som er best.

de har så mye forskjellig.

strawberry er best på kosmetikk og hudpleie. mens LF er best på hårpleie.

dessuten er det sjeldent ting blir fortollet fra LF fordi de skriver ned en lavere verdi utenpå.

men så har strawberrynet fri frak, så...nei ett fett. kommer helt ann på hva man skal ha :)

Skrevet

Jeg foreslår å handle mye på strawberrynet å satse på å få pengene igjen...

Gjest Anonymous
Skrevet

hva slags nettbutikker er dette ?

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
hva slags nettbutikker er dette ?

kosmetikk, hudpleie og hårpleie nettbutikker.

Skrevet

Jeg kjøpte to Juicy Tubes på SN til en verdi av rundt 210 kr. Mine varer ble stoppet i posten, og jeg fikk 124 kr i mva og forenklet toll som det ble kalt. Dermed har jeg tapt penger på kjøpet da to Juicy tubes koster 300 kr i norske parfymerier. Jeg får se om jeg gidder sende inne kvittering og få pengene tilbake. Synes det er litt firkanta at de stopper pakker til rett over 200, men jeg skjønner samtidig at grenser er grenser..

Skrevet
På Strawberrynet slipper man frakt' date=' så jeg handler alltid der om de har det jeg skal ha. Varene mine har alltid kommet i løpet av en uke så de er raske også. Men handler man for over kr 200,- blir man sannsynligvis stoppet i tollen for de har sluttet å skrive ned verdien. Heldigvis er de så greie at de refunderer merkostnadene dersom du sender dem kopi av kvittering (gjerne på e-post). Men på FAQ-siden er det understreket at dette er goodwill så man kan jo ikke ta det for gitt da :wink:[/quote']

:Nikke:

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg kjøpte to Juicy Tubes på SN til en verdi av rundt 210 kr. Mine varer ble stoppet i posten' date=' og jeg fikk 124 kr i mva og forenklet toll som det ble kalt. Dermed har jeg tapt penger på kjøpet da to Juicy tubes koster 300 kr i norske parfymerier. Jeg får se om jeg gidder sende inne kvittering og få pengene tilbake. Synes det er litt firkanta at de stopper pakker til rett over 200, men jeg skjønner samtidig at grenser er grenser..[/quote']

det der syns jeg er utrolig dårlig...

10kr over...ja dette MÅ stoppes :roll:

tollvesenet altså.

Skrevet

Varene jeg bestilte lørdag kveld kom i posten i dag! Jeg handlet for kr. 220.-, men måtte ikke betale ekstra toll for pakken! :) Jeg er strålende fornøyd, og kommer definitivt til å bestille mer fra Strawberrynet! :hoppe:

Skrevet

SN er et helt topp side! Mine pakker har aldri blitt stoppet selv om de har vært over 200, men nå, etter at tollvesnet er blitt strengere, bestiller jeg bare for under 200. Får jo det meste av sminke o.l. for det. Andre ting bestiller jeg fra LF.

Skrevet

visst du skal handle mye fra SN, er det ikke bare å bestille flere pakker på 200kr eller under da?? Trenger ikke å bestille alle varene i samme pakke, siden det er fri frakt!

Skrevet

Jeg shoppet for over 600,- på strawberrynet, og den ble ikke stoppet i tollen... er strålende fornøyd med både den og lookfantastic, handler ingen andre steder lenger :-)

Skrevet

Over 600kr??!! Oi, det var jo ganske mye... Sto det noe verdi på pakken din? Eller ba du dem om å merke det som "gift" ?

Skrevet
Over 600kr??!! Oi' date=' det var jo ganske mye... Sto det noe verdi på pakken din? Eller ba du dem om å merke det som "gift" ?[/quote']

Nei, jeg ba ikke om noe som helst, og jeg kan ikke huske at de hadde skrevet noe spesielt på pakken heller... Kanskje det var en glipp av tollvesenet og jeg bare var heldig.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...