LISJ Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Det har blitt fest så jeg skal kanskje kjøpe etpar harry jakker for å være varm, vet ikke om jeg likte de engang. Merket var roc and blue - noe som visstnok er poppis hos ungdommer mostly jockeys wild guess fra 18-23 år. Blir kanskje litt rart at en voksen går med de - men jeg lurer på om de er skikkelig varme? Det skal være dun og pels. Kan jo ikke være like jålete i kulda liksom.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 VIl jo tro den er varm om det er dun. Jakkene så fine ut. Ligner litt på en jeg har hatt fra Hollies of Stockholm , bare at den hadde for stor pels. Anonymkode: 2aca3...42c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Det er jo ikke et sjakktrekk å fise rundt med ekte pels rundt trynet. Anonymkode: 109e7...dc9
LISJ Skrevet 2. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: VIl jo tro den er varm om det er dun. Jakkene så fine ut. Ligner litt på en jeg har hatt fra Hollies of Stockholm , bare at den hadde for stor pels. Anonymkode: 2aca3...42c Tusen takk for svar, sett i forhold til jakkene du hadde bestilt deg så var disse helt ok. de så innmari polarbear ut de du hadde kjøpt deg.
LISJ Skrevet 2. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke et sjakktrekk å fise rundt med ekte pels rundt trynet. Anonymkode: 109e7...dc9 nei ikke sant. tenk å bli truet på livet av en person som syns at en mink eller en vaskebjørn er mere VERDT ENN MEG. at jeg tør. og tenk på alle som kommer til å herme. siden jeg har hatt pels siden jeg var 17 år liksom. så for din beshymring. jeg har allergi faktisk mot pels. men jeg bruker det ute når jeg er ute i frisk luft så jeg får ikke allergieutslett allikevel.
LISJ Skrevet 2. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke et sjakktrekk å fise rundt med ekte pels rundt trynet. Anonymkode: 109e7...dc9 jeg syns du burde begynne å jobbe på pelsfarm du som er så glad i minker vaskebjørner og alt sånt. tenk så glad de blir om dyrevokteren er en som liker de bedre enn mennesker!!!!!!!!! du kommer til å gjøre en stor forskjell. for jeg ser det bare som noe loddent drit som bor i skauen og ikke i betongen der jeg bor. jeg vil ha katt eller hun engang. men for sånne som deg som syns at dyr er kulerer og gøyere og mer interessante enn mennesker så er det jo bare å flytte på fjellet og jeg skal ringe de jaktgutta snart så de henter deg til frivillig pelstjeneste. dem er online dem
Perelandra Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 17 timer siden, LISJ skrev: Det har blitt fest så jeg skal kanskje kjøpe etpar harry jakker for å være varm, vet ikke om jeg likte de engang. Hvorfor kjøpe det merket hvis du synes de er harry og ikke vet om du liker dem? Det finnes vel andre jakker som er varme? 1
LISJ Skrevet 2. september 2017 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2017 7 minutter siden, Perelandra skrev: Hvorfor kjøpe det merket hvis du synes de er harry og ikke vet om du liker dem? Det finnes vel andre jakker som er varme? Nei for jeg har hatt fakepels chinchilla i årevis med skinndetaljer og kunne kjøpt meg hvit Filippa K om jeg ville og har hatt lambwool svart med fløyel og skinndetaljer og noen andre sykt kule retrokupp. Så veien over til praktisk gear fanget i harrysossenes maktfullkomment stygge ånd er ovveraskende klam og svett sell out erfaring.
LISJ Skrevet 2. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2017 Så dette er form over funksjoner. For funksjon er jo MAKE A STATEMENT UTEN Å SI NOE+ spark these bitches interest/ inkludert min selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 jøss.... Anonymkode: 9d6af...bbc 2
Perelandra Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, LISJ skrev: Nei for jeg har hatt fakepels chinchilla i årevis med skinndetaljer og kunne kjøpt meg hvit Filippa K om jeg ville og har hatt lambwool svart med fløyel og skinndetaljer og noen andre sykt kule retrokupp. Så veien over til praktisk gear fanget i harrysossenes maktfullkomment stygge ånd er ovveraskende klam og svett sell out erfaring. Beklager, men den setningen forstod jeg ikke.
LISJ Skrevet 2. september 2017 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2017 Ok lær deg street det er også et språk faktisk . Google slang hustlin og jeg vet ikke da kan jeg ikke hjelpe deg ass.
LISJ Skrevet 3. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke et sjakktrekk å fise rundt med ekte pels rundt trynet. Anonymkode: 109e7...dc9 Altså hva mener du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #16 Skrevet 3. september 2017 På 2.9.2017 den 4.22, LISJ skrev: Det har blitt fest så jeg skal kanskje kjøpe etpar harry jakker for å være varm, vet ikke om jeg likte de engang. Merket var roc and blue - noe som visstnok er poppis hos ungdommer mostly jockeys wild guess fra 18-23 år. Blir kanskje litt rart at en voksen går med de - men jeg lurer på om de er skikkelig varme? Det skal være dun og pels. Kan jo ikke være like jålete i kulda liksom. Du er så trist. Anonymkode: 1b2c2...80f 1
LISJ Skrevet 3. september 2017 Forfatter #17 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er så trist. Anonymkode: 1b2c2...80f Hmmmmm. Hva betyr det egentlig? og hvorfor skriver du som anonym.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 Vel jeg KJØPTE PELS IGJEN. 2 stk. Typ BIGGIE PELS DA. ( de andre går med sølvrev nå) e har rø.... Anonymkode: 010a3...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå