AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hva er din favoritt eyeliner? Og hvilken øyenskygge palett bruker du?☺ Anonymkode: 90591...c8d
Djungelvrål Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Favoritteyeliner er NYX slide on pencil i fargen Jet Black. Favorittøyeskygge er Loreal Infallible i fargen Hourglass og Stila i fargen Kitten. Begge har gått ut av produksjon og jeg finner ingen dupes.....
Salka Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Favorittpalett er uten tvil Urban Decay Naked og favoritt eyeliner er urban decay 24HR et eller annet. Den er knallgod og sitter kjempebra, men er likevel lett å fjerne. Har mange eyelinere, men bruker bare denne.
LISJ Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Lilla blått grått og brune farger med og uten skimmer og også rosa noen med skimmer noen uten i øyeskygge. Har ikke noe å si med merke. Mac kajal og kan også like eye liner.
Blod Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Min favorittliner er diplineren fra H&M. Men jeg har ikke prøvd så veldig mange andre, siden jeg er så fornøyd med den. Favoritt øyenskyggepaletter er Naked og Chocolate Bar Palette fra too faced. 1
Crystalpeach Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Isadora liquid eyeliner ,holder hele dagen og er rimelig
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Bruker Kat Von D Ink liner og Stile Liquid Liner + Urban Decay Naked Basics (alle 3) Anonymkode: 820e6...caa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 På 1.9.2017 den 21.46, Mystix skrev: Favoritteyeliner er NYX slide on pencil i fargen Jet Black. Favorittøyeskygge er Loreal Infallible i fargen Hourglass og Stila i fargen Kitten. Begge har gått ut av produksjon og jeg finner ingen dupes..... Kitten er ikke gått ut av produksjon. Anonymkode: 2925f...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå