Gå til innhold

Din favoritt eyeliner? Og øyeskygge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt eyeliner? Og hvilken øyenskygge palett bruker du?☺

Anonymkode: 90591...c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Favoritteyeliner er NYX slide on pencil i fargen Jet Black.   Favorittøyeskygge er Loreal Infallible i fargen Hourglass og Stila i fargen Kitten. Begge har gått ut av produksjon og jeg finner ingen dupes.....:raven:

Skrevet

Favorittpalett er uten tvil Urban Decay Naked og favoritt eyeliner er urban decay 24HR et eller annet. Den er knallgod og sitter kjempebra, men er likevel lett å fjerne. Har mange eyelinere, men bruker bare denne. 

Skrevet

Øyeskygge; alt fra dior.

Eyeliner: nyx

Skrevet

Lilla blått grått og brune farger med og uten skimmer og også rosa noen med skimmer noen uten i øyeskygge. Har ikke noe å si med merke.  Mac kajal og kan også like eye liner.

Skrevet

Min favorittliner er diplineren fra H&M. Men jeg har ikke prøvd så veldig mange andre, siden jeg er så fornøyd med den.

Favoritt øyenskyggepaletter er Naked og Chocolate Bar Palette fra too faced.

• Liker 1
Skrevet

Isadora liquid eyeliner ,holder hele dagen og er rimelig

Skrevet

Bruker Kat Von D Ink liner og Stile Liquid Liner + Urban Decay Naked Basics (alle 3)

Anonymkode: 820e6...caa

Skrevet
På 1.9.2017 den 21.46, Mystix skrev:

Favoritteyeliner er NYX slide on pencil i fargen Jet Black.   Favorittøyeskygge er Loreal Infallible i fargen Hourglass og Stila i fargen Kitten. Begge har gått ut av produksjon og jeg finner ingen dupes.....:raven:

Kitten er ikke gått ut av produksjon.

Anonymkode: 2925f...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...