Gå til innhold

Sensuell psykolog

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått i terapi i ca. 4 år nå pga. angst. Har hatt 5 forskjellige terapeuter (de har hatt permisjon, sluttet etc.). 

Den siste psykologen jeg hadde, har jeg hatt over et år. Sluttet hos henne nå i sommer rett og slett fordi jeg føler meg frisk og ikke har behov for mer terapi. Jeg er kvinne selv, 3, har mann og ett barn. 

Dette er nemlig litt flaut. Denne kvinnelige psykologen som jeg gikk hos (sikkert 20 år eldre enn meg), har etter at jeg sluttet hos henne, dukket opp i hodet mitt titt og ofte i form av seksuelle tanker. Jeg har en mann og vi har det flott sammen.  Jeg liker også samme kjønnet, men kunne aldri levd i et lesbisk forhold. 

Jeg skammer meg egentlig ikke over disse tankene, men tar meg i å føle at det er flaut. Jeg finner henne veldig sensuell, selv om hun egentlig ikke er en sånn kvinne jeg ville ha tenkt på på den måten hvis jeg så henne ute. Er det noe psykologisk her? Det motsatte av ødipus komplekset? Andre terapeuter jeg aldri ønsket å tenke på på den måten (litt som å tenke på at foreldrene dine har sex), og det har ingenting med utseende å gjøre, men mere det vi snakker om i terapien og all den sårbarheten (samtaler med denne siste terapeuten var også de samme, så ikke noe forskjell der. Hun delte ingenting av seg selv, så vet såvidt hva hun heter til etternavn). Tanker om dette? Synes det er veldig rart siden jeg aldri ville ha funnet henne attraktiv ellers...

Anonymkode: 1ffb1...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske vanlig å oppleve dette med psykologen sin

Anonymkode: 6f79d...0ee

Skrevet

synes det er litt interessant å vite nettopp hvorfor man får slike tanker. Eller, jeg har jo fått slike tanker før og da synes jeg det var ekkelt, men hun fikk jeg en veldig sensuell følelse av uten å vite hvorfor, og ikke på en ekkel måte.....

TS

Anonymkode: 1ffb1...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...