AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Som overskriften sier 😊 Var det noe som gjorde at spiren satt , eller var det bare flaks? Forstår at det gjerne er en god dose flaks altså , men litt tips har aldri skadet noen 😃👌🏻 Anonymkode: 8d21e...d5e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Vi hadde prøvd en del måneder. Av en eller annen grunn skjedde det den måneden vi bare rakk å prøve en gang. de andre prøveperiodene hadde vi sex annen hver dag. Anonymkode: c96e5...464
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Ja, jeg tok dobbel dose bidronninggele... Anonymkode: 14321...7c5
FrøkenTippTopp Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tok dobbel dose bidronninggele... Anonymkode: 14321...7c5 Hvor kjøper du dette? Hvor mye tar du ? Beklager at jeg kupper tråden 😬
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som overskriften sier 😊 Var det noe som gjorde at spiren satt , eller var det bare flaks? Forstår at det gjerne er en god dose flaks altså , men litt tips har aldri skadet noen 😃👌🏻 Anonymkode: 8d21e...d5e Prøvd i et år. Til vi sa oss lei av å prøve. Hadde sextørke og en slags pause oss i mellom en kort periode, var mye tanker og slikt. Så når vi den ene måneden ble ordentlig sammen igjen slappet jeg mer av enn noen gang før. Vi var på alt mulig sammen, hadde det morsomt, lekte mer enn før. Måneden etter så hadde vi bare masse sex uten å tenke tanken på at noe kunne skje. Vi var ute sammen en helg, to helger på hytta og en helg jobbet vi sammen. Ukedagene gikk fort og vi var mer lekne og oppmerksomme med hverandre enn før. I slutten av den måneden var jeg gravid gitt. Anonymkode: f9687...625
MVN90 Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Jeg hadde min første ordentlige ferie på 7 år 😂 Én uke med ferie også var jeg gravid. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 8 minutter siden, FrøkenTippTopp skrev: Hvor kjøper du dette? Hvor mye tar du ? Beklager at jeg kupper tråden 😬 Helsekost ☺️ Google det så får du opp både tips til dosering og anbefalinger. Funket på første runde både på meg og ei venninne, begge etter lang tid med prøving i forkant. Anonymkode: 14321...7c5
våren14 Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Ja, spiste ananas (fersk) hver dag etter el. Virker lett blodfortynnende og kan gi bedre blodgjennomstrømning i livmor. Mistet første i sen MA dessverre, og har hatt tre tidlige SA'er. Men har ei lita på 18 mnd og er nå 13 uker på vei med nr to, og begge disse satt tilfeldigvis akkurat de to mnd jeg kjørte på med ananas... har fått (ordentlig) blodfortynnende i begge svangerskapene da, da jeg først har blitt gravid. Så kanskje var det bare det som skulle til for at spirene skulle bli En skive per dag, inkl kjernen.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Vi prøvde i 20 prøveperioder før det klaffet. Holdt på å pusse opp så hadde tankene på noe annet den mnd det klaffet 😊 Anonymkode: c879b...923
Gjest Cocosa Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Var på ferie, slappet av og testet ikke etter EL
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 Den måneden jeg endelig ble gravid var den mnd hvor jeg hadde gitt litt opp. Planla ikke sex, tenkte ikke på el, googlet ikke symptomer, drakk alkohol når jeg hadde lyst. Ga litt bæng rett og slett. Slappet mer av mentalt sett. Anonymkode: c3ef2...c20
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 Jeg hadde gitt litt opp akkurat den mnd, og fant ut at det måtte være greit å delta på julebord og fester gjennom desember. 2 januar var testen positiv. Anonymkode: 1f698...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå