AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Kan jeg nekte barnefaren å bli med på fødselen? Barnefar er veldig selvopptatt å vi er ikke sammen for øyeblikket. Lurte på om det også var mulig å nekte han å se henne? jeg ønsker ikke å ha noe med han å gjør mer. Ingen grunn å skrive stygge ting eller spør om hvorfor jeg velger å gjøre det slik. Anonymkode: f5be5...27f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Du kan nekte han å være med på fødsel ja, uten dårlig samvittighet. Du kan ikke nekte han å se eller å være med barnet. Anonymkode: 04c00...6c3 17
The Kitten Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Du kan nekte, men om du da mener han er selvopptatt bør du ta en titt i speilet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Om han skal få være med på fødselen er helt opp til deg, selvfølgelig. Men du kan ikke nekte han å se henne. Det har han rettigheter til å gjøre. Anonymkode: d1cf6...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, The Kitten skrev: Du kan nekte, men om du da mener han er selvopptatt bør du ta en titt i speilet. hvorfor? er jeg selvopptatt fordi jeg ønsker støtte under fødselen å ikke en som mest sannsynlig kun sitter der på telefon på facebook for seg selv? Anonymkode: f5be5...27f 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor? er jeg selvopptatt fordi jeg ønsker støtte under fødselen å ikke en som mest sannsynlig kun sitter der på telefon på facebook for seg selv? Anonymkode: f5be5...27f Fødselen bestemmer du over. Men ikke resten av livet til jenta. Du kan hindre ham i å se henne bli født. Men ikke etterpå, med mindre han blir fratatt den retten. Anonymkode: 35e76...8d3 3
cloudsinger Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg nekte barnefaren å bli med på fødselen? Barnefar er veldig selvopptatt å vi er ikke sammen for øyeblikket. Lurte på om det også var mulig å nekte han å se henne? jeg ønsker ikke å ha noe med han å gjør mer. Ingen grunn å skrive stygge ting eller spør om hvorfor jeg velger å gjøre det slik. Anonymkode: f5be5...27f Du har nå valgt å få barn med han da, og det er faktisk far til barnet så selvfølgelig kan du ikke nekte han å se henne. Det er altså så provoserende å lese at jeg har nesten ikke ord, hvis du ikke vil at vedkommende skal være far til dine barn så får du ikke barn med han, så enkelt er det faktisk. 2
Sunstone Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 Selvfølgelig kan du nekte han å bli med på fødsel. Men du kan absolutt ikke nekte han å treffe barnet selvom du ikke ønsker å ha noe med han å gjøre. Det er barnets rett og kjenne begge foreldrene sine. Så om du ikke vil ha noe med han å gjøre må du evt få tilsyn under samvær. 2
-lykke- Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 (endret) Som alle andre sier, du kan nekte han å bli med på fødselen. Er også fullt forståelig at du ikke vil ha han der akkurat da. En fødsel er en ganske heavy ting å gå gjennom, og helt naturlig at man kun ønsker å ha folk man er glad i rundt seg. Men det er rett og slett dårlig gjort å nekte barnet og han en relasjon. Dårlig gjort overfor barnet ditt er det. Hvis han har lyst til å stille opp og være en far, så er faktisk barnet ditt heldig. Gitt at han ikke har rusproblemer, er voldelige eller lignende så klart. Endret 1. september 2017 av -lykke- 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 Det er din kropp. Det er du som bestemmer hvem som skal være med på fødselen. Skjønner deg godt... Anonymkode: 65244...d47 3
Gjest NotNaomi Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 Han trenger ikke være med på fødselen. Men du kan jo ikke straffe barnet deres med å ikke ha kontakt med pappaen sin selv om du ikke kan fordra ham. Tenk på barnet og ikke på eksen og deg selv.
sol87 Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 På 9/1/2017 den 20.22, AnonymBruker skrev: Kan jeg nekte barnefaren å bli med på fødselen? Barnefar er veldig selvopptatt å vi er ikke sammen for øyeblikket. Lurte på om det også var mulig å nekte han å se henne? jeg ønsker ikke å ha noe med han å gjør mer. Ingen grunn å skrive stygge ting eller spør om hvorfor jeg velger å gjøre det slik. Anonymkode: f5be5...27f Du kan nekte han å bli med på fødselen, men selv om han er en dust, bør han få ha kontakt med sin datter. Jeg foreslår at du føder, og at han får komme å hilse på en stund etterpå. Du kan ikke nekte ditt barn kontakt med sin far, eller omvendt, det vet du nok. 2
sofie777 Skrevet 3. september 2017 #14 Skrevet 3. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner sofie777, mod
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #15 Skrevet 3. september 2017 Du har vel rett til å nekte han å bli med på fødselen . Men jeg tenker og tror at det kanskje hadde vært nyttig for han,så kanskje han fikk en fin følelse av å bli pappa med en gang.? Når jeg hører mødre som vil nekte faren kontakt med barnet skjønner jeg INGENTING! Dere må huske på at det er barnet som til syvende og sist blir sviktet da. Og hva hadde du tenkt som mor, dersom det var pappaen som nektet barnet å ha kontakt med deg? Hadde du likt det? Så lenge faren vil ha kontakt,må dere la han få lov til det........han kan jo være en super pappa selvom du syns han er en dust? Egoisme,kaller jeg dette! Anonymkode: 8fdb1...b03
Minlillesky Skrevet 3. september 2017 #16 Skrevet 3. september 2017 (endret) På 1.9.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev: Kan jeg nekte barnefaren å bli med på fødselen? Barnefar er veldig selvopptatt å vi er ikke sammen for øyeblikket. Lurte på om det også var mulig å nekte han å se henne? jeg ønsker ikke å ha noe med han å gjør mer. Ingen grunn å skrive stygge ting eller spør om hvorfor jeg velger å gjøre det slik. Anonymkode: f5be5...27f Du velger selv om du ønsker å ha han med på fødselen eller ikke. Det er det du som bestemmer. Det du føler er behagelig for deg og den lille i fødselsøyeblikket, er det som skal tas hensyn til. Han kan se barnet etter fødselen Hva er det han har gjort, siden du vil nekte han å se henne? Det må jo være alvorlige ting... Barnet er ikke bare ditt. Det er 50/50. Barnet er en egen person, som har 2 foreldre som skal være stabile, omsorgsfulle og trygge foreldre. Man skal alltid tenke på barnets beste. Både mor og far må legge vekk egoet sitt, og tenke på hva som er best for barnet. Ikke hva som er best for mor/far, eller hva mor/far synes er best. Hva er best for barnet? Nekter du barnet å se pappaen sin, så er det barnet det går utover. Ikke pappaen. Nekter du pappaen å se barnet, så svikter du barnet ditt og...det er ikke greit... Endret 3. september 2017 av Minlillesky 1
Honey Dew Skrevet 3. september 2017 #17 Skrevet 3. september 2017 27 minutter siden, Minlillesky skrev: Du velger selv om du ønsker å ha han med på fødselen eller ikke. Det er det du som bestemmer. Det du føler er behagelig for deg og den lille i fødselsøyeblikket, er det som skal tas hensyn til. Han kan se barnet etter fødselen Hva er det han har gjort, siden du vil nekte han å se henne? Det må jo være alvorlige ting... Barnet er ikke bare ditt. Det er 50/50. Barnet er en egen person, som har 2 foreldre som skal være stabile, omsorgsfulle og trygge foreldre. Man skal alltid tenke på barnets beste. Både mor og far må legge vekk egoet sitt, og tenke på hva som er best for barnet. Ikke hva som er best for mor/far, eller hva mor/far synes er best. Hva er best for barnet? Nekter du barnet å se pappaen sin, så er det barnet det går utover. Ikke pappaen. Nekter du pappaen å se barnet, så svikter du barnet ditt og...det er ikke greit... Dette bør du bite deg merke i ts. Det er barnet som er viktig. Ikke hva du eller barnefaren mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå