AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hei. Jeg fikk en fin match, han er 4 år eldre enn meg. Han slettet tinder og kontaktet meg på andre sosiale medier, han spurte hva jeg gjorde hver dag i noen dager. Også møttes vi, var med hverandre 3 timer.. han addet meg snap og virket sosial.. dagen etterpå dnappet jeg en snap av noe jeg gjorde, og en annen dag en annen snap av hva jeg gjorde, han har ikke snappet noe tilbake.. jeg har jo hatt masse teite ting på sosiale medier som jeg ikke slettet før i går, så kanskje han tenkte jeg var litt drittunge for 2 år siden? Køddet mye på vine før.. Han synes jeg var så pen, også kontakter han meg ikke? Anonymkode: 640f2...4ae
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Og jeg var kjempe hyggelig mot han. Kan det være store sjanser for at han tenkte bare "nei huff" om meg av å se gamle videoer? Anonymkode: 640f2...4ae
Sunstone Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Du tenker for mye. Hvis han dropper deg for noen teite videoer for to år siden er det ikke verdt det uansett. Du er den du er nå, og det er det som teller. Vær den du er. Det er det som varer i lengden
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Du må jo spørre han om noe konkret. Jeg "svarer" heller aldri på snapper av folk eller ting. Hva pokker skal man svare? "Oi hehe, står du på kjøkkenet å poserer med en sleiv du ja! hva lager du?" Anonymkode: 462c6...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå