Gå til innhold

Vil tisse på han

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg squirter på han, men jeg har lyst til å tisse på han, nedverdige han. Hvordan forteller jeg det? :( 

Anonymkode: 37d43...bb9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater deg. La meg få mige på deg.

Anonymkode: 95a4a...8c1

• Liker 2
Skrevet

Tisse skal man på toalettet. ☝

Anonymkode: e31bf...324

• Liker 4
Skrevet

Det er vel bare å ta det opp med ham? 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Spør ham. Eller test hvordan han reagerer på urin generelt. Dusjer dere sammen? Tiss i dusjen mens han er der sammen med deg. Dersom han liker at du squirter på ham, er det gode muligheter for at han også vil prøve wet. 

Skrevet

Man bruker ordene sine, det kalles kommunikasjon mellom 2 samtykkende voksne. 

• Liker 3
Skrevet

Ifølge mange menn her på KG så skal kjærester stille opp og strekke seg langt for p tilfredsstille kjæresten sin. Selv om det både gjør vondt og er ubehagelig. Enten ved gagging eller ved analsex som gjør vondt.

Så tiss i vei. 

Anonymkode: 11f00...79f

Skrevet

I badekaret håper jeg? Og hvordan kan du squirte på han? Treffer du ikke bare penis når du gjørdet? Hvor ellers klarer du å treffe han når du gjør det??

Anonymkode: 2bf5a...2cd

Skrevet
På 1.9.2017 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Jeg squirter på han, men jeg har lyst til å tisse på han, nedverdige han. Hvordan forteller jeg det? :( 

La det komme noen dråper/liten skvett når han slikker deg, så måler du reaksjonen. Jeg ville elsket at du gjorde det med meg :)

Skrevet
3 minutter siden, copro skrev:

La det komme noen dråper/liten skvett når han slikker deg, så måler du reaksjonen. Jeg ville elsket at du gjorde det med meg :)

Og alle er ikke som deg. Man lar ikke urin med vilje treffe noen når man går ned på en, fordi man vil. Man fører en dialog på forhånd.

• Liker 11
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I badekaret håper jeg? Og hvordan kan du squirte på han? Treffer du ikke bare penis når du gjørdet? Hvor ellers klarer du å treffe han når du gjør det??

Man kan squirte av å bli fingra 😉

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I motsetning til hva noen menn her inne tror (om at penis er deres eneste hjelpemiddel), så kan man faktisk treffe noen hvor som helst på kroppen avhengig av hvilken stilling man har....

• Liker 1
Skrevet

Ts her, jeg fikk lov:fnise:

• Liker 5
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger oppå han med vibrator eller står over ansiktet :) 

Gjest Alterego666
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, jeg fikk lov:fnise:

Way to go!

Skrevet
På 1.9.2017 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Gjør det mens dere holder på, herregud. Da er han så kåt at han ikke aner hva nei er likavel.

Anonymkode: db4eb...e12

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det mens dere holder på, herregud. Da er han så kåt at han ikke aner hva nei er likavel.

Anonymkode: db4eb...e12

Godt poeng. Og jeg er jo av den typen som ville digget det :)

Skrevet

Ryddet for innlegg som oppfordrer til voldshandlinger og overgrep, samt svar.

pinar, mod.

Skrevet

Hvor tisset du på han? i ansiktet?

Anonymkode: ff3f3...444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...