AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hvis bedriften følger tariffloven og jeg er 25 år med bach grad og har 8 års arb erfaring men ikke som ass.butikksjef , hva kan jeg forvente å få i lønn? Dette er i kosmetikk bransjen. Hvordan blir mnd/timelønna samt bonus? Anonymkode: 8e7d7...ee3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis bedriften følger tariffloven og jeg er 25 år med bach grad og har 8 års arb erfaring men ikke som ass.butikksjef , hva kan jeg forvente å få i lønn? Dette er i kosmetikk bransjen. Hvordan blir mnd/timelønna samt bonus? Anonymkode: 8e7d7...ee3 Sikkert dårlig betalt. 170-180 i timen. Anonymkode: 196cf...bae 2
SunnivaOslo Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Hvorfor vil du bli butikksjef når du har bachelor og 8års erfaring? Sånne jobber er jo mer "jobbe seg opp innad i kjeden" og uten utdannelse.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, SunnivaOslo skrev: Hvorfor vil du bli butikksjef når du har bachelor og 8års erfaring? Sånne jobber er jo mer "jobbe seg opp innad i kjeden" og uten utdannelse. Absolutt ikke. Det er mange muligheter innad i firma. Ikke prat luft Sunniva 😂👈🏽 Anonymkode: 8e7d7...ee3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Hvilken kjede er dette snakk om? Jobber i parfymeri selv som ass butikksjef, full ansiennitet og langt eldre enn deg. Jeg hr hele 170kr i timen. ( jeg ligger 22 kr under veiledende tariff), men min arb giver er ikke bundet av tariff. Anonymkode: e30d6...81a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kjede er dette snakk om? Jobber i parfymeri selv som ass butikksjef, full ansiennitet og langt eldre enn deg. Jeg hr hele 170kr i timen. ( jeg ligger 22 kr under veiledende tariff), men min arb giver er ikke bundet av tariff. Anonymkode: e30d6...81a Det er i allefall mer enn det jeg tjente i matvare da jeg jobbet der for noen år tilbake. tjente rundt kr 154,- . Heldigvis så er det sånn at for meg spiller ikke lønnsnivået noen rolle, spesielt når man er i startfasen. Dette er et kjempespennende kjede som er helt fantastisk og stappfult av muligheter. Og ALLE vet jo hvor VANSKELIG - UMULIG det faktisk er å få seg bare en enkeltjobb som vanlig medarbeider på Nille. Eller Follestad. Det er helt umulig. For ansettelser foregår kun internt. Så om jeg får denne jobben så er jeg ekstremt heldig og takknemlig. Jeg har jo tross alt mye av verdi å tilføre bedriften. Og da har jeg god tro om at når jeg viser at jeg står på, og gjør en god jobb samtidig som jeg har sosiale antenner og eleganse , at man kan gå oppover i lønn. Det viktigste er at jeg får foten inn i en jobb som er gøy, variert og utfordrende. Lets pray <3 . Anonymkode: 8e7d7...ee3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kjede er dette snakk om? Jobber i parfymeri selv som ass butikksjef, full ansiennitet og langt eldre enn deg. Jeg hr hele 170kr i timen. ( jeg ligger 22 kr under veiledende tariff), men min arb giver er ikke bundet av tariff. Anonymkode: e30d6...81a Hele 170 kr?... Anonymkode: 1cc0e...845
lurings Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hele 170 kr?... Anonymkode: 1cc0e...845 Ironisk?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kjede er dette snakk om? Jobber i parfymeri selv som ass butikksjef, full ansiennitet og langt eldre enn deg. Jeg hr hele 170kr i timen. ( jeg ligger 22 kr under veiledende tariff), men min arb giver er ikke bundet av tariff. Anonymkode: e30d6...81a Da "tjener" jeg mer som ufør. Anonymkode: 196cf...bae
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 170? Hjelpe meg hva dere tåler fra arbeidsgivere. Eier dere ikke evne til å kreve mer enn det? Anonymkode: b91a7...2a5 1
SunnivaOslo Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke. Det er mange muligheter innad i firma. Ikke prat luft Sunniva 😂👈🏽 Anonymkode: 8e7d7...ee3 Nå nevnes det vel spesifikk butikksjef jobb? Det er vel svært få slike jobber der det kreves utdannelse? Alle firmaer har mange muligheter og det er stor forskjell på å være butikksjef og det å feks jobbe med HR☺ Jeg vil anbefale TS å sikte høyere enn en jobb hvem som helst kan få.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 170? Hjelpe meg hva dere tåler fra arbeidsgivere. Eier dere ikke evne til å kreve mer enn det? Anonymkode: b91a7...2a5 Evne til å kreve mer faktisk? I slike jobber er det bruk og kast. Det finnes nok av folk å ansette til den lønnen arbeidsgiver har satt. I den bransjen jeg jobber er det slik. Krever du mer så får man et nei, og beskjed om å si opp hvis man ikke er fornøyd. Anonymkode: 32c6d...b32
JackIost Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 Assisterende butikksjef eller assistenten til butikksjefen? Har faktisk ganske mye å si
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Assisterende butikksjef eller assistenten til butikksjefen? Har faktisk ganske mye å si absolutt ikke. Finnes ingen kontrakt hvor det står "Assistenden til butikksjefen" DEt høres bare dummy ut. Det er AKKURAT det samme. Anonymkode: 8e7d7...ee3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Evne til å kreve mer faktisk? I slike jobber er det bruk og kast. Det finnes nok av folk å ansette til den lønnen arbeidsgiver har satt. I den bransjen jeg jobber er det slik. Krever du mer så får man et nei, og beskjed om å si opp hvis man ikke er fornøyd. Anonymkode: 32c6d...b32 Der tar du HELT feil. Dersom du jobber der i 1-2 år og du VET du gjør en god jobb, kan du begynne å vifte om å få lønnsøkning. Og da får du det. Men i motsetning til deg som har dårlig tone med sjefen, er det forståelig å få et nei. Igjen det kommer an på om du tenker på NK i salgsbransjen. Anonymkode: 8e7d7...ee3
Batteri Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Assisterende butikksjef eller assistenten til butikksjefen? Har faktisk ganske mye å si Ro ned a, Dwight. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå