AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hei 😊 Jeg trenger tips til "enkel" hjemmetrening. Altså ikke enkel som i lett eller quick fix, men enkel som i ikke avansert og uten hjelpemidler. Jeg må ned i vekt (fordi den er over 100kg) og trenkte å starte med hjemmetrening. Noen som har tips? Gjerne med forklaring, bilder eller video 😊😊 Anonymkode: b3ffb...ee2
Gjest 123Sol Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 https://www.youtube.com/results?search_query=workout+from+home+without+equipment Videoer som viser øvelser uten vekter, strikk osv
debattanten Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Du har jo fått et godt tips på trening så jeg vil bare skyte inn at du må se på kosten som førsteprioritet om du vil ned i vekt. Du kan trene deg grønn og lilla på trening, men har du ikke kontroll på vekten vil du gå lite ned i vekt om du spiser som før. PS: Mulig du er fullstendig klar over det, bare velmenende råd fra en som har vært igjennom en liten slankeperiode selv nylig. Og med dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå