Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 11 dpo, men jeg startet allerede på 8 dpo å spotte. Temperaturen min har vært fin og stødig på 36.61, men i dag våknet jeg til et skikkelig dropp i temperaturen, helt ned til 36.26 😟 Jeg testa også negativt på graviditetstesten tidligere i dag. Vi hadde sex alle tre dagene før eggløsning. Det er bare brundt blod, og ingen tegn til frisk blødning..

Hva tenker dere? Er mensen rett rundt hjørnet eller er det fremdeles håp? 🙏🏻

Anonymkode: 9966f...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med det temperaturfallet høres det dessverre ikke veldig lovende ut :klem: Det er mange som har en dip rundt 6-7 dpo, men den pleier ikke å være under cover line. 

Skrevet

Høres ikke positiv ut nei.

Brun spotting så tidlig som 8 dpo tyder på at homonene dine ikke er helt i balanse. Hvor lang lutealfase bruker du å ha?

Prøv å ta tilskudd av pyridoksin(vit B6) i noen mnd. Gjerne 80 mg eller mer

Anonymkode: 947f9...bc1

Skrevet

Ts her. I dag kom tanta med storm.. 😩 Jeg vet ikke helt hvor lang lutealfasen min er til vanlig. Første syklus hvor jeg temper og har PCOS. Tenker jeg bør ta det opp med gynekologen neste gang.

Anonymkode: 9966f...5cc

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke positiv ut nei.

Brun spotting så tidlig som 8 dpo tyder på at homonene dine ikke er helt i balanse. Hvor lang lutealfase bruker du å ha?

Prøv å ta tilskudd av pyridoksin(vit B6) i noen mnd. Gjerne 80 mg eller mer

Anonymkode: 947f9...bc1

80 mg?! 

• Norske myndigheter har satt øvre grense for daglig inntak over lengre tid av vitamin B6 til 25 mg.
  • Vitamin B6 er et vannløselig vitamin som ikke vil lagres i kroppen. Dersom man bruker et kosttilskudd med innhold av vitamin B6 ved siden av er det ikke noe som tyder på at det er skadelig.
  • Store enkeltdoser eller store doser over lang tid kan føre til følelsestap i armer og bein. Med store doser menes over 50 mg daglig over lengre tids bruk. Vanligvis vil dette gå tilbake når man slutter med inntak, men det har også vist seg at skaden har blitt varig.
  • Det er vanskelig å si hvor stor dose som er trygg over lang tid, derfor bør ikke anbefalingene overskrides.

Anonymkode: 61747...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...