Anglofil Skrevet 5. mars 2002 #1 Skrevet 5. mars 2002 ...ha drømmer om de man er forelsket i?Seksuelt altså?....... Har en klump i magen,som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.......Jeg er nesten ulykkelig forelsket........Og samtidig er følelsen så deilig....Forvirret..... Og jeg vet hva følelsene går ut på,tror jeg,men de er vansklige å takle........ Jeg er nesten sint på meg selv,pga min sjenerthet og nærvøsitet,ovenfor de jeg er forelsket i......Blir snart gal!....... Kanskje jeg er kul ,men ikke tøff... Kanskje jeg ler ,men det er noe jeg skjuler. Hvorfor kan dere ikke se? Smiler til dere ,blunker til dere ,jeg er til og med ertende ,men ser dere?NEIDA! Hilsen meg:12
OppNed Skrevet 5. mars 2002 #2 Skrevet 5. mars 2002 Du bruker ihvertfall mye mimikk, så det kan IKKE være problemet... Maiken
Anglofil Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2002 Maiken:Giiiid om jeg hadde brukt mimikk in real life oxo!Joda,jeg kan vise følelser,sorg og slikt,men ikke ovenfor de jeg er forelsket i,bare noen enkelt tilfeller........12
Anglofil Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2002 Please:Spar meg for dumme kommentarer her.... Vil helst ha svar/sprm som passer innlegget mitt... Hilsen:12
Amarone Skrevet 7. mars 2002 #6 Skrevet 7. mars 2002 FULLSTENDIG normalt å ha seksuelle drømmer om de man er forelsket i!!! der kan du ta det trygt med ro. Mange er sjenerte, men det løser seg for de fleste allikevel. Hadde selv litt vanskelig for å "stå frem" som forelsket, fordi man er så usikker på hva den andre føler. Klisjeene gjelder: Noen ganger er det så viktig at du ikke kan la være å prøve!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 På 6.3.2002 den 17.03, Yvonne skrev: Please:Spar meg for dumme kommentarer her.... Vil helst ha svar/sprm som passer innlegget mitt... Hilsen:12 12 år gammel og inne på seksualitetsforumet? Du var litt av en rebell som ung du, Yvonne! PS. Det er helt normalt å ha seksuelle tanker og drømmer om de en er forelsket i. Anonymkode: feeab...461 4
petterm Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 Hva skjer i dag? Er det noen spesiell grunn til at flere 16 år gamle tråder blir gjenopplivet? 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #9 Skrevet 10. oktober 2018 5 minutter siden, petterm skrev: Hva skjer i dag? Er det noen spesiell grunn til at flere 16 år gamle tråder blir gjenopplivet? De har levd hele tiden. Morsomt å lese gamle tråder noen ganger. Mye som forandrer seg på noen år. Anonymkode: e61bc...8fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå