AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Når jeg er singel tenker jeg hele tiden på de fordelene det er å ha kjæreste. Ha noe fast, noen som elsker deg, slipper den gnagende følelsen av hele tiden å se etter noen som kan bli en framtidig kjæreste. Men hva med alle de negative tingene? Jeg tenker aldri på at jeg må ta hensyn til en evntuell kjæreste når gjelder valg av mat, reiser osv. Friheten blir litt innskrenket. Hvilke andre negative ting finnes det? Anonymkode: 1ba11...436 1
stan Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Man er avhengig av den andres humør. Et par er aldri gladere enn den tristeste. Sjekk ut serien Dag på Netflix, den vil gi deg mange gode grunner til ikke å ha kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 - antallet familieselskaper dobles! Huff - qtips med mascara ligger overalt - man må begynne å bruke pengene på å kjøpe tamponger - jeg kan ikke game like mye som før - går rundt hjemme konstant kåt Ellers er det stort sett greit, hun lukter godt og gjør meg glad. Anonymkode: e03c5...df5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 -Du må ha mat nok i kjøleskapet til to dersom han sover over/blir til middag -Stresset med å få familien din til å like han og stresset med å imponere han sin familie -Julegaver og bursdagsgaver -Måtte tilpasse seg et annet menneske -Måtte sette av tid til et annet menneske og sørge for at vedkommende ikke føler seg oversett -Takle sjalusi -Ha seriøse samtaler om fremtiden -Krangler og bli irritert når dere ikke har like verdier eller framtidsplaner -Kjøpe inn graviditetstester Anonymkode: fe608...c00
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Har ingen negative sider ved forhold egentlig jeg da. Vi står begge fritt til å dra på turer med venner, på fylla i helgen og andre ting. Jeg går mindre kåt enn før. Jeg får bedre selvtillit da jeg har en ved min side som bygger meg opp. Jeg har alltid noen å prate med når jeg kommer hjem. Er jeg sliten så kan jeg velge et annet rom i huset for å lese bok og være i fred. Er jeg syk så er det en som hjelper meg. Vi er to om alt av husarbeid og matlaging. Og vi er flinke på å dele. Friheten blir som man selv setter den til å bli, både med og uten kjæreste. Anonymkode: cbc40...5d6 1
Elaine Marley Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Egentlig liker jeg å være i et forhold med alt det innebærer, selv om det er både opp- og nedturer, men hele det der familiegreiene kan være utfordrende. Om du går overens med de og de med deg så er alt flott, men om du ikke gjør det blir det mange kleine middager og familieselskap. Eventuelt om det er andre veien, og din familie ikke liker din nye kjæreste. Jeg synes det var litt vanskelig å svare på dette, for folk er jo ulike, men om jeg skal se tilbake på tidligere forhold så er vel negative ting når behov ikke blir møtt fordi den andre ikke forstår eller ikke har samme behov som deg selv, det å tilpasse seg kan også være negativt, og så kan man jo ikke gjøre som man vil alltid. Men som sagt, så liker jeg å være i et forhold, og mye kan jo fikses. Jeg liker nok bedre å være i et forhold enn singel, selv om jeg trives godt alene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå