Gå til innhold

jeg forfaller!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er bare 23 år og har forfalt helt!'

Jeg fatter ikke hva som skjer, og hvorfor men jeg sitter her og får lyst til å skrike og slå nå. :(

jeg har aldri følt meg stygg. men nå, hver dag hvor jeg ser meg i speilet blir jeg bare kvalm. :kvalm:

jeg er stygg ekkel fæl. jeg føler meg som en 13åring i puberteten som ikke aksepterer seg selv.

jeg har alltid vært fornøyd med meg selv.

jeg trener, har fine klær, fikser meg selv opp. men allikevel er jeg bare FÆL!!!

hvorfor skjer det går denne følelsen over før jeg flipper???????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror dette er en følelse mange sliter med innimellom. Heldigvis går det som regel over. Men det er vondt å føle det på denne måten...

:trøste: :klem:

Det går nok over, skal du se.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ops, gjest over er meg...

Uff ja. Håper det får over.

Føler meg så overfladisk her. Men det er utrolig slitsomt å frustrerende å ha det sånn.

Takk for gode ord :)

Gjest the imp
Skrevet

Jeg kjenner følelsen. Noen dager bare er sånn. Du er ikke overfladisk bare fordi du ikke alltid er fornøyd med deg selv. Bare husk at du ikke må gi opp.

De dagene du føler deg helt jævlig ta en skikkelig treningsøkt slik at du får jobbet av deg litt frustrasjon og så stikker du hjem og steller pent med deg selv. Ta en lang, varm dusj eller et bad, ta en hårkur, ansiktsmaske osv. Det hjelper ofte med meg. Spiser jeg sjokolade osv føler jeg meg bare enda verre fordi jeg da begynner å tenke at dette gjør meg enda verre, enda feitere, enda eklere. Bedre å få ut frustrasjonen og stelle pent med seg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kjenner følelsen. Noen dager bare er sånn. Du er ikke overfladisk bare fordi du ikke alltid er fornøyd med deg selv. Bare husk at du ikke må gi opp.  

De dagene du føler deg helt jævlig ta en skikkelig treningsøkt slik at du får jobbet av deg litt frustrasjon og så stikker du hjem og steller pent med deg selv. Ta en lang, varm dusj eller et bad, ta en hårkur, ansiktsmaske osv. Det hjelper ofte med meg. Spiser jeg sjokolade osv føler jeg meg bare enda verre fordi jeg da begynner å tenke at dette gjør meg enda verre, enda feitere, enda eklere. Bedre å få ut frustrasjonen og stelle pent med seg selv.

Ja...trente hardt i dag.

Var så sinna og frustrert der jeg løp på tredemølla at det var så vidt det gikk :ler:

Huff...får håpe morgendagen blir bedre ;)

Takk for svar!

Gjest Litjmæ
Skrevet

:klem:

Du er ikke stygg, fæl eller ekkel! Du er du og det er ingen andre som er som deg. Unn deg en kosedag bare for deg selv med alt som DU elsker og se om du føler deg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...