Gå til innhold

Livredd!! :((

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta nippelpiercing idag, og er livredd for hvordan og når jeg skal kle av meg.... Det er en mann som skal ta piercingen så er livredd for hva han liksom reagerer... Noen tips?? eller noen som kan fortelle hvordan det var å ta det? Jeg er seriøst livredd.. Til dere som har tatt: hvor vondt er det frå 1-10?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør du det, når du er så redd? 

• Liker 5
Skrevet

Mest sannsynlig reagerer han ikke i det hele tatt. Du er sikkert ikke den første han tar nippelpiercing på. Nå er det snart 15 år siden jeg tok, men kan ikke huske at det var noe vondt. Smurte på en bedøvende krem som måtte virke litt først. 

Anonymkode: e7926...615

Gjest JesusElskerAlle
Skrevet

Huff, skjønner godt at du gruer deg, både pga avkledningen og smertene. Jeg har personlig svært sensitive bryst og har problemer med å ta på dem, så jeg hadde fått vondt.

Hvis det hjelper kan du ta med ei venninne, eller smøre på en bedøvende krem før du går til timen. Det kommer til å gå fint. Og han kommer til å være profesjonell og tenker nok ikke på at du er avkledd. Sender deg masse lykke til

Skrevet

Ikke gjør det, det er så harry.

Anonymkode: c65f0...5de

• Liker 11
Skrevet

Er du mann eller dame? Uansett, det skal ikke gjøre så vondt og de som jobber der har gjort dette mange ganger før.

Anonymkode: 1a1c0...712

Skrevet

Han kommer sikkert til å slikke litt på brystvorten din før han setter i gang. For å klargjøre deg og lindre smerte, så ingenting unormalt over det.

Anonymkode: f86c0...988

• Liker 2
Gjest JesusElskerAlle
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer sikkert til å slikke litt på brystvorten din før han setter i gang. For å klargjøre deg og lindre smerte, så ingenting unormalt over det.

Eh, nei! Det hadde vært helt unormalt 

Skrevet

Synes ikke det ser fint ut.

Anonymkode: dc80b...047

Skrevet

TS spurte ikke om vi synes det var pent eller harry. 

Hvordan gikk det, TS?

Skrevet

Det er viktig med renslighet når man tar piercing, så han kommer nok til å be deg ta av deg alle klærne for hindre forurensning. Det er helt normalt. 

Skrevet
9 timer siden, Mæri skrev:

Jeg skal ta nippelpiercing idag, og er livredd for hvordan og når jeg skal kle av meg.... Det er en mann som skal ta piercingen så er livredd for hva han liksom reagerer... Noen tips?? eller noen som kan fortelle hvordan det var å ta det? Jeg er seriøst livredd.. Til dere som har tatt: hvor vondt er det frå 1-10?

Jeg håper du er ferdig med barn og amming. Ellers forstår jeg godt at du varer? Livredd. 

Anonymkode: 3d180...fd8

Gjest JesusElskerAlle
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig med renslighet når man tar piercing, så han kommer nok til å be deg ta av deg alle klærne for hindre forurensning. Det er helt normalt. 

Alle klærne? Det var da veldig overdrevent. Forstår ikke hvorfor enkelte i denne tråden prøver å skremme henne. 

Gjest Frøyahjerte
Skrevet

Kan du ha med deg en god venninne/venn som psykisk støtte som du kan holde i hånden? Vel, det er vitenskapelig forskning som viser at det hjelper på både frykt og smerte. Omsorg fungerer for det meste ;)

Skrevet

Ikke gjør det. Det er stygt, det er harry og du kommer til å angre

Anonymkode: a64b5...4d6

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, JesusElskerAlle said:

Alle klærne? Det var da veldig overdrevent. Forstår ikke hvorfor enkelte i denne tråden prøver å skremme henne. 

Fordi det er utrolig teit, både å ta det, og ikke minst å være helt hysterisk på forhånd...

• Liker 1
Gjest JesusElskerAlle
Skrevet
12 minutter siden, filifjonka skrev:

Fordi det er utrolig teit, både å ta det, og ikke minst å være helt hysterisk på forhånd...

Alle har forskjellige preferanser. Og det et normalt å være redd på forhånd. Det er som å ta hull i ørene. Man har lyst fordi man tenker det blir fint, men kan likevel være redd for smerten på forhånd. I mange situasjoner har man blandede følelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...