AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Jeg er 14+2 i dag. Jeg har slitt med å være mye oppblåst på kveldene. Ser jo høygravid ut, sykt egentlig. Men på morgenen har jeg vært "normal" igjen. Jeg er ganske naturlig tynn, men en ørliten bul nederst. Men den har jeg klart å snurpet inn tidligere. Men nå forsvinner den ikke, og jeg har ingen sjanse til å trekke den inn slik som før. Er det helt utenkelig at jeg allerede nå kan ha startet å fått en liten babykul? Eller er det fortsatt kun luft? Føler det ikke er likt som luftmagen har vært tidligere. Dette er første svangerskap forresten Anonymkode: c3a6c...46b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Jeg fikk babymage på den tiden. Livmoren har gått over skambeinet, så da vil det synes. Anonymkode: c7101...419
Dove Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Jeg var oppblåst av og på hele første trimester, men da jeg var 15+3 fikk jeg uten tvil en kul nederst på magen. Livmoren har vokst ut av bekkenet ditt nå, så du kan absolutt ha en bitteliten babykul. 😊
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Ååh, så gøy. Samboeren min har også antydet at det må være baby som titter frem 😀 spennende. Hører bare alle si at de ikke så noe babymage før langt ut i uke 20 og lengre. Så jeg ble så usikker Anonymkode: c3a6c...46b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå