Eun Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Er det noen andre her som opplever at bukser fra typisk Cubus (f.eks Jegging Jane) og Pieces får litt rar lukt når man bruker de? Klarer ikke helt å beskrive lukta, men en blanding av gummi og fuktig inneluft? Noen som har et tips for hvordan jeg kan unngå den lukta? Og nei, det er ikke jeg som lukter Lukta kommer uansett hvor mye/lite jeg bruker de, til og med rett etter vask. Kan også såvidt kjenne lukta allerede i butikken.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Er det kunstige stoffer i plagget? Akryl og polyester er kriminelle stoff når det kommer til lukt. Anonymkode: 8fc28...4eb
Haribo Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Har en bukse fra bikbok som lukter helt forferdelig,har vasket den flere ganger men lukten sitter fortsatt i. Har dessverre ingen tips.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Dette lurer jeg også på. Noen bukser stinker! Klarer ikke bruke de jeg.. Anonymkode: ac071...85f
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Tror de behandles med et middel før de sendes fra fabrikk. Bestseller (pieces, vero moda) er helt ekstreme på det. Alt bør vaskes før bruk, lukta kan likevel bli værende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå