AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Jeg dro på mitt lokale navkontor for å avtale et møte med min saksbehandler, da han lovte å ringe meg om kort tid noe han ikke har gjort. På nav hadde de fjernet infoskranken og eneste mennesket der var en sur vekter som sa at kun de som hadde avtalt møte fikk være der. Ikke finner jeg tlfnr til mitt lokale navkontor. Og da lurer jeg på hvordan jeg skal få tak i min saksbehandler??? Anonymkode: b1129...4b7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Du må ringe fellesnummeret og gi beskjed om at du vil ha et møte med saksbehandler eller sende melding på NAVs sider. Merker jeg synes det er veldig ubehagelig og upersonlig at det har blitt slik for noen ganger haster det med å få informasjon eller hjelp til ting. Anonymkode: 03f74...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Eller du logger deg inn på nav.no og sender en skriftlig henvendelse. Du trenger ikke vite hvem den skal til. Anonymkode: 66d6c...c10
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Jeg synes det har blitt håpløst å få tak i saksbehandleren på nav. Dette fellesnummeret er bare irriterende. Anonymkode: 48f78...394
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Svartidene på fellsnummeret varierer veldig i løpet av dagen, jeg blir nå ofte overrasket over hvor fort man slipper gjennom. Man kan be om å bli satt over til sin saksbehandler eller sitt kontor. De er slett ikke sikkert at saksbehandler er til stede og ledig, eller vil snakke med deg. Men min erfaring fra mitt kontor er at det ikke er problem å få kontakt. Anbefaler som de andre her å ta en telefon til 5555 3333. Meldinger fra Ditt Nav går ikke til ditt lokalkontor og har gjerne noen dager behandlingstid før de blir lest og eventuelt videresendt. Anonymkode: fb932...e70
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 De har avlyst to med meg, og det på 2 mndAnonymkode: ac421...d13
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 På 1.9.2017 den 12.33, AnonymBruker skrev: Du må ringe fellesnummeret og gi beskjed om at du vil ha et møte med saksbehandler eller sende melding på NAVs sider. Merker jeg synes det er veldig ubehagelig og upersonlig at det har blitt slik for noen ganger haster det med å få informasjon eller hjelp til ting. Anonymkode: 03f74...1c8 På 1.9.2017 den 15.10, AnonymBruker skrev: Eller du logger deg inn på nav.no og sender en skriftlig henvendelse. Du trenger ikke vite hvem den skal til. Anonymkode: 66d6c...c10 Dette har det også blitt nye regler om. Man har kun lov til å sende melding hvis man har beskjeder som er viktig for saken det gjelder. Feks. endret livssituasjon, opplysninger om tiltak etc. Man får ikke lov til å bruke meldingsfunksjonen for beskjeder eller spørsmål lenger. Helt vanvittig!! Anonymkode: bcff8...2da
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har det også blitt nye regler om. Man har kun lov til å sende melding hvis man har beskjeder som er viktig for saken det gjelder. Feks. endret livssituasjon, opplysninger om tiltak etc. Man får ikke lov til å bruke meldingsfunksjonen for beskjeder eller spørsmål lenger. Helt vanvittig!! Anonymkode: bcff8...2da "Man har kun lov til å sende melding..."? Jeg håper inderlig at du har misforstått noe, for dersom du har en saksbehandler som har fortalt deg dette er det sannsynligvis noen som ikke helt vet hva de driver med.. Anonymkode: fb932...e70
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #9 Skrevet 4. september 2017 På 1.9.2017 den 17.16, AnonymBruker skrev: Jeg synes det har blitt håpløst å få tak i saksbehandleren på nav. Dette fellesnummeret er bare irriterende. Anonymkode: 48f78...394 Skaff deg en jobb da, så slipper du å irritere deg over at du må ringe fellesnummeret! Anonymkode: 41adf...39e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #10 Skrevet 4. september 2017 Jeg pleier å sende melding. Det tar noen dager, men da får jeg alltid svar fra saksbehandler. Sist forklarte jeg hvorfor jeg ønsket møte, og så ble det satt opp et møte kort tid etter. Det er også der jeg har kontakt med saksbehandler, og hun med meg. Om de ikke svarer så er det saksbehandler som gjør feil. De skal svare/ringe tilbake innen 3 dager eller noe, men jeg har hatt en sånn saksbehandler. Hun svarte nesten aldri på mine henvendelser. Ble ikke bedre før jeg fikk ny saksbehandler. Anonymkode: 7129e...622
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #11 Skrevet 4. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg en jobb da, så slipper du å irritere deg over at du må ringe fellesnummeret! Anonymkode: 41adf...39e Konstruktivt må jeg si. Anonymkode: 7129e...622 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #12 Skrevet 4. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Konstruktivt må jeg si. Anonymkode: 7129e...622 Når folk er så tafatte at de syter for den minste lille ting, ja da fortjener de å høre det. Altså, irritere seg for at man må ringe et felles nummer for å avtale et møte! Velkommen til den virkelige verden sier jeg bare! Der er det faktisk helt normalt at man må ringe for å avtale møtetidspunkt. Kommer kanskje som et sjokk, men det er faktisk flere folk som benytter seg av tjenestene til NAV.... Anonymkode: 41adf...39e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #13 Skrevet 4. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når folk er så tafatte at de syter for den minste lille ting, ja da fortjener de å høre det. Altså, irritere seg for at man må ringe et felles nummer for å avtale et møte! Velkommen til den virkelige verden sier jeg bare! Der er det faktisk helt normalt at man må ringe for å avtale møtetidspunkt. Kommer kanskje som et sjokk, men det er faktisk flere folk som benytter seg av tjenestene til NAV.... Anonymkode: 41adf...39e Vel, det er heller ikke noe sjokk at Nav-systemet kan være temmelig frustrerende til tider. Har man en saksbehandler som gjør jobben sin så er alt bra, men alle gjør ikke det dessverre. Det å skrive "få deg en jobb" er også ganske tåpelig, og jeg skjønner ikke hvorfor dere som skriver det tror at den som leser det kommer til å bli så voldsomt påvirket av det at de går og får seg en jobb med engang. Det er mange ulike grunner til at folk er i Nav-systemet, og ikke bare kun latskap som du ser ut til å tro. Anonymkode: 7129e...622
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #14 Skrevet 4. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er heller ikke noe sjokk at Nav-systemet kan være temmelig frustrerende til tider. Har man en saksbehandler som gjør jobben sin så er alt bra, men alle gjør ikke det dessverre. Det å skrive "få deg en jobb" er også ganske tåpelig, og jeg skjønner ikke hvorfor dere som skriver det tror at den som leser det kommer til å bli så voldsomt påvirket av det at de går og får seg en jobb med engang. Det er mange ulike grunner til at folk er i Nav-systemet, og ikke bare kun latskap som du ser ut til å tro. Anonymkode: 7129e...622 Å irritere seg over at man må ringe et felles nummer for å få avtalt et møte,er fremdeles tåpelig, uansett hvilken grunn man er i Nav systemet for! Anonymkode: 41adf...39e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #15 Skrevet 4. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å irritere seg over at man må ringe et felles nummer for å få avtalt et møte,er fremdeles tåpelig, uansett hvilken grunn man er i Nav systemet for! Anonymkode: 41adf...39e Man irriterer seg fordi det er vanskelig å komme igjennom, og noen ganger får man ikke særlig gode svar heller siden man ofte ikke får snakke med saksbehandler der og da. Anonymkode: 7129e...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå