Gå til innhold

Ville du blitt sammen med en prostituert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du ha blitt kjæreste med, giftet deg med, fått barn med etc en tidligere eskorte/prostituert? Hva hadde du gjort hvis du fant ut at kjæresten du er så glad i er tidligere prostituert?

Anonymkode: 3bcea...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det var frivillig fra hans side og han ikke gjør det i dag, evt slutter for meg ser jeg ingen problemer med det. I min bok er fortid fortid, jeg vil ha fremtiden hans.

• Liker 2
Skrevet

Definitivt nei.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Inwe skrev:

Så lenge det var frivillig fra hans side og han ikke gjør det i dag, evt slutter for meg ser jeg ingen problemer med det. I min bok er fortid fortid, jeg vil ha fremtiden hans.

Enig. 

Skrevet

Jeg hadde blitt glad hvis hun stotle så mye på meg at hun fortalte om fortiden sin

En bonus er at hun vet hva hun driver med og kan tilfredsstille mine behov til ekstrem grad

Hvis hun har gjort smarte investeringer også, så er det enda en bonus

Men det beste er at jeg vet hun klarer å holde kjeft, og at hun skjønner menn bedre enn vanlige kvinner (prostituerte møter mange ødelagte menn)

Alt i alt ser jeg ingen grunn til at fortiden hennes skal være hemmende på vår feles fremtid. Jeg er også en mann som liker diskresjon, og jeg vet jeg kunne stolt på en tidligere prostituert. For hun er proff.

Anonymkode: ab5f8...0ff

Skrevet

Kommer veldig ann på situasjonen hun var i. Nå synes jeg i utgangspunktet det å ha et lettvint forhold til å dele kroppen med fremmede er ganske uattraktivt, men hvorvidt det var penger involvert hadde ikke trengt å utgjøre noen stor forskjell. Tror jeg ville foretrekket en som i en periode hadde noen sexpartnere mot betaling fremfor en som lå med mange for bekreftelse, og hadde lagt til seg dette som vane. 

Skrevet
På 1.9.2017 den 12.41, Inwe skrev:

Så hvis det viste seg at han ble presset/tvunget til det, så hadde du dumpet han?

Skrevet
12 minutter siden, Thyra skrev:

Så hvis det viste seg at han ble presset/tvunget til det, så hadde du dumpet han?

Nei, men da hadde det antagelig vært endel andre ting i bildet også som må vurderes. Som psykisk helse osv..

Skrevet

Jeg har spurt mange om dette, og de fleste svarer nei. Så jeg ville holdt det for meg selv om sjansen for at det kom ut var liten. 

Anonymkode: 5a48a...779

Skrevet

Til deg over som sier at du heller ville hatt en som hadde prostituert seg en periode enn en som har hatt mange sexpartnere fordi hun ønsker bekreftelse eller lignende. Dette skjønner jeg ikke, for det må da være verre å ha sex mot betaling enn å ha sex med mange fordi man vil ha bekreftelse på seg selv? Eller fordi man er nysgjerrig eller liker sex og vil prøve flere, eller har hatt stort behov for nærhet eller hva det er. Uansett tenker jeg at dette er mer naturlige grunner for å ha sex enn å ta betaling for det. Kanskje ikke alle er de beste grunnene for å ha sex, eller alltid så lurt, men det er da betydelig bedre enn å ha sex for å få penger for det? Det å ta penger for sex synes jeg er en veldig spesiell ting, og jeg ville sett på det som mye mer negativt enn at en partner hadde hatt sex med mange forskjellige i en periode i livet. 

Anonymkode: ac032...808

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil helst ha et ubrukt, rent glass å drikke ut av, ikke en spyttebakke. Så nei, det ville være helt uaktuelt for meg.

Anonymkode: 80a7b...725

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om jeg hadde taklet det.  

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg vil helst ha et ubrukt, rent glass å drikke ut av, ikke en spyttebakke. Så nei, det ville være helt uaktuelt for meg.

Anonymkode: 80a7b...725

Det er mennesker du snakker om!  Lov å ikke ønske å være sammen med en tidligere prostituert, men man kan si det på en respektfull måte. 

• Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg er så langt fra prostituert du kommer, spør bare av nysgjerrighet :) 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Fortid er fortid så ja tror jeg hadde taklet det så lenge hun er ærlig om det og ikke holder det skjult. Hvis hun hadde gjort det i forholdet så hadde jeg sparka hora ut.

Endret av Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Fortid er fortid så ja tror jeg hadde taklet det så lenge hun er ærlig om det og ikke holder det skjult. Hvis hun hadde gjort det i forholdet så hadde jeg sparka henne ut.

Det er jo utroskap

Skrevet
11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Fortid er fortid så ja tror jeg hadde taklet det så lenge hun er ærlig om det og ikke holder det skjult. Hvis hun hadde gjort det i forholdet så hadde jeg sparka hora ut.

Husker jeg feil som mener å huske at du har solgt sex? Hva sa kjæresten din til det? 

Anonymkode: bf698...2d2

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husker jeg feil som mener å huske at du har solgt sex? Hva sa kjæresten din til det? 

Vi gikk bak ryggen på hverandre.

Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Vi gikk bak ryggen på hverandre.

Nye kjæresten, vet hun om det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...