AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Jeg solgte noe på finn.no, men de bor utenbys og vi har litt problemer med å koordinere en dag for henting. Vi har vært frem og tilbake i ett par måneder nå og nå har jeg tilbudt dem pengene tilbake nå uten at jeg har fått noe svar på det. Det passer aldri for dem når det passer for meg, og det passer aldri for meg når det passer for dem. Det er ikke snakk om mange kronene, men de insisterte på å sende pengene før henting. Tips? Vente og se hva jeg får til svar? Anonymkode: 83cea...bf8
Simbyxor Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Send pengene tilbake og si at du ikke ønsker å gjennomføre handelen siden dere ikke kommer til enighet. Før du gjør det kan du, om du ønsker det, si et tidspunkt og at det er siste tilbud. Når de har kjøpt noe, må de hente når det passer deg.
Million Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 (endret) Siden de allerede har betalt, kan du ikke bare sette gjenstanden i en pose utenfor døra hjemme en kveld, si fra til de, og la de hente når det passer dem? Du skriver at det ikke er mange kronene det er snakk om. Men kanskje du bor litt dumt til, sånn at det er mye folk som passerer døra di og kan stjele posen? Endret 1. september 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Send det med posten? Om det ikke er veldig stort og tungt da.. Anonymkode: e7d05...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 3 timer siden, Simbyxor skrev: Send pengene tilbake og si at du ikke ønsker å gjennomføre handelen siden dere ikke kommer til enighet. Før du gjør det kan du, om du ønsker det, si et tidspunkt og at det er siste tilbud. Når de har kjøpt noe, må de hente når det passer deg. Takk for råd Jeg skal prøve meg på det. 2 timer siden, Million skrev: Siden de allerede har betalt, kan du ikke bare sette gjenstanden i en pose utenfor døra hjemme en kveld, si fra til de, og la de hente når det passer dem? Du skriver at det ikke er mange kronene det er snakk om. Men kanskje du bor litt dumt til, sånn at det er mye folk som passerer døra di og kan stjele posen? Det kan jeg gjøre, men legge til at det er ikke mitt ansvar om den blir stjålet. Antageligvis vil den bli stjålet, Det som ikke er lenket fast har en tendens til å bli stjålet fort, men en kan jo prøve og se om det går bra! Jeg må gjøre noe nå, er lei. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Send det med posten? Om det ikke er veldig stort og tungt da.. Anonymkode: e7d05...1f2 Den er ikke så stor og tung, men det vil være billigere å kjøpe en ny enn å sende den i posten. Jeg har nevnt det. Anonymkode: 83cea...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå