Gå til innhold

Islam og abort.. Islam og homofili – det kan ikke sameksistere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik jeg forstår det er det ikke lov med abort i Islam, og da er det vel noe de er opptatte av? Jeg mener, sosialister er ofte veldig opptatte av at abort skal være lovlig, at det er kvinnens kropp. De er opptatte av at barnet «ikke finnes», ikke er ekte, er av en annen dyreart og så videre (åjada, jeg har sett alle «argumentene» som folk kan komme på i ren desperasjon i en opphetet diskusjon ;) ).

Men når sosialister samtidig er for innvandring, i høy og stadig økende grad, uten å følge opp med integrering, så vil jo det si at abort etter hvert vil bli ulovlig. Det handler bare om tid, og antall muslimer i Norge. Ironisk nok på grunn av sosialistene, som ønsker det motsatte (de fleste av dem, i hvert fall).

Islam er en «sterk» religion på den måten at de ikke lar seg kue, de dreper heller motstanderen fremfor å la seg kue. De er voldelige, det står det i skriften deres at de skal være også (mot ikke-troende), så de gjør ikke noe galt, for dem, ved å være det mot ikke-troende som f. eks sosialister.

Hvis de mener at abort skal være ulovlig, så blir det ulovlig med stadig økende innvandring. Om 30 år spår forskere at Sverige er islamsk. Det er vår geografiske nabo, sånn i tilfelle du hadde glemt det.

Og abort, som kommer til å bli ulovlig (som jeg personlig synes er bra, selv om jeg ironisk nok ikke mener at Norge bør islamiseres), er bare ett eksempel på hva sosialistene må finne seg i om noen år. Homofili også, det blir slått hardt ned på og ulovlig. 

Det blir ikke sånn at sosialister, homofile, feminister og islamister vil gå hånd i hånd og leve sammen i fred og fordragelighet. Det har aldri gått, med Islam, de har faktisk aldri levd i fred med andre folk. Aldri.

Den gangen de tok over Mallorca/Spania for mange år siden, var det krig. Det var et blodbad fordi de ikke klarte å leve sammen med kristne og andre ikke-muslimer. Da gamle kristne gikk i korstog, og skulle stanse muslimene, fordi muslimene herjet, voldtok, utførte massemord, tok sexslaver og andre slaver, så var det jo også av samme årsak. Det hører vi heller ikke om, man lærer at de kristne slaktet uskyldige muslimer, mens virkeligheten var en annen. Det var de kristnes (rettmessige?) svar på muslimenes herjing og brutaliteter. Deres den gang barbariske vesen.

Og de kristne sa, den gang:
«Dette er ikke det siste vi ser av Islam, vi vil få problemer med dem senere». 

Bare en liten avsporing her, men tilbake til saken: Man kan ikke importere en brutal og dominerende religion og tro at de vil høre på oss bare de forstår oss. Bare de lytter til oss. Bare vi gir dem en klem. De ønsker ikke å forstå dere, for de mener at alt dere gjør er fullstendig galt. Det vil de alltid mene. Islam vil aldri godta homofili, eller abort. Islam vil ikke godta at kvinnen er likestilt mannen.

Så hvorfor tror dere at det vil «gå seg til»? 

Det forstår jeg overhodet ikke, og det er fullstendig ulogisk. 2 + 2 = 5? Muslim + sosialist = sant? 

Anonymkode: 0afe2...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gadd ikke å lese innlegget ditt, fordi du skriver at det er forbudt med abort i islam? Gå å ta deg en bolle.

Du begynner serriøst et langt innlegg med faktafeil? Og skriver så mye rundt denne faktafeilen? Hvor er det du har belært deg om Islam hen? Hos Listhaug? 

La meg gjette er vel ikke lov med skilsmisse i Islam heller?

Endret av nyjenta
  • Liker 2
Skrevet

Du har helt rett, men det er ikke politisk korrekt å si det. 

Anonymkode: ce044...60c

Skrevet
2 hours ago, nyjenta said:

Jeg gadd ikke å lese innlegget ditt, fordi du skriver at det er forbudt med abort i islam? Gå å ta deg en bolle.

Du begynner serriøst et langt innlegg med faktafeil? Og skriver så mye rundt denne faktafeilen? Hvor er det du har belært deg om Islam hen? Hos Listhaug? 

Å skille seg i islam, trenger menn bare si at han skiller seg 3 ganger så er han skilt. Kvinner har ingen mulighet å skille seg. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, nyjenta skrev:

Er islam.no god nok kilde for deg?

ER DET TILLATT MED ABORT I ISLAM?

http://www.islam.no/faq_480_29_5085.aspx

Alt liv er hellig i islam, i utgangspunktet har man ikke lov til å ta liv. Det står også i Koranen at en som dreper et menneske urettmessig, er som om han har drept hele menneskeheten, og en som redder et menneske anses som å ha reddet hele menneskeheten (K. 5:35). 

Koranen sier at vi ikke skal drepe våre barn av frykt for fattigdom – Gud skal sørge for dem. (K. 6: 151 [152]) Det står også at ved Dommedag skal de barna som er fjernet fra sin mors liv bli spurt om hva deres forbrytelse var (K. 81:8-9). Dette er et ganske sterkt bilde på det ufødtes barn uskyld og rettigheter. 

Skrevet

Å herregud. Jeg kan ikke annet å le av sånne som deg. Det eneste som står i hodet på dere er innvandring og islam. Meanwhile så er den muslimske befolkningen i Norge på skarve 2-3 %. Tipper at mange av bygdetrollene her aldri har sett en muslimsk person i sitt liv.

Hvorfor bryr dere dere like mye om arbeidsituasjonen deres, forholdene til skolene, sykehusene og eldreboligene der dere bor? Hvorfor hakk i plata med denne islampraten?

Det ironiske er at de fleste blåbrune er mer skeptiske til homofile enn moderate muslimer er.

Anonymkode: 965cb...c2b

• Liker 2
Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Å herregud. Jeg kan ikke annet å le av sånne som deg. Det eneste som står i hodet på dere er innvandring og islam. Meanwhile så er den muslimske befolkningen i Norge på skarve 2-3 %. Tipper at mange av bygdetrollene her aldri har sett en muslimsk person i sitt liv.

Hvorfor bryr dere dere like mye om arbeidsituasjonen deres, forholdene til skolene, sykehusene og eldreboligene der dere bor? Hvorfor hakk i plata med denne islampraten?

Det ironiske er at de fleste blåbrune er mer skeptiske til homofile enn moderate muslimer er.

Anonymkode: 965cb...c2b

det er 230 000 muslimer i Norge 180 000 tusen av de er norske stats borgere og resten er "asyl" fylkinger så 5% i 2014. med 11 480 i 2014, 31 150 i 2015 og 3460 i 2016 så er vi på 6-7% idag. i 2047 så er vi i mindretall om denne trenden forsetter. i Sverige så er det 2028-9 de er i mindre tall.           

Skrevet

Slik jeg har forstått det er abort mer "greit" i Islam, fordi de mener sjelen og kroppen forenes på et senere stadie enn kristne mener. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt, og flyttes til et mer egnet underforum.

Yvonne (mod)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Islam har vel aldri forbedret seg på på over 1 000 år. 

De kommer vel aldri til å gjøre det heller...    

Anonymkode: 9f10d...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...