Gå til innhold

Greit å date en med "morsomt" kallenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som alle kaller Mamba. Det er ikke hans virkelige navn, men det er det alle kaller han. Fyren er svart og kallenavnet hans er fra Svart Mamba som er verdens raskeste slange  Det var opprinnelig kallenavnet på penisen hans, men alle syntes det var så morsomt at når kalles han bare for Mamba. 

Fyren gjorde det nylig slutt med dama og når er han på leting.  Når han introduserer seg så sier han selvsagt sitt virkelige navn, men siden "alle" kaller han Mamba så kommer jo alle som dater han til å finne ut at det er kallenavnet hans samt å spørre hvorfor og da får forklart at det er pga penisen hans. 

Hvordan hadde du reagert  om du datet en slik fyr?

Anonymkode: d2a5d...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra for min del. Jeg har aldri vært særlig sosial av meg og kan ikke fordra GUTTAAAAA!!!!-kultur.

Anonymkode: afa08...c4f

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke se hvordan navn eller kallenavn skal ha noe å si for om jeg vil date en fyr eller ikke. Er selv sammen med en svenske, alle svensker har kallenavn. Jeg liker ikke hans, derfor bruker jeg det ikke. Hva andre kaller han er revnende likegyldig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde umiddelbart utelukket han som en potensiell partner. 

Anonymkode: 0013a...0f2

• Liker 1
Skrevet

En fyr som hadde kallenavn basert på penisen sin, hadde utvilsomt vært for umoden for meg, rett og slett.

Anonymkode: 3de8e...d11

• Liker 3
Skrevet

Det kommer litt an på. Er det han som har funnet på kallenavnet og krevd at andre kaller han det. Det er isåfall sært. Om det er andre som står for det så er det jo ikke noe han har bestemt og har kontroll over. Ikke noe problem da. Men jeg ville ventet litt med å forklart hvor det kommer fra :P Jeg hadde nok gått for å bruke navnet hans da.

Anonymkode: 3a1d6...bc9

• Liker 1
Skrevet

hahahah!

Må han fortelle at kalle navnet opprinnelig var kallenavn på penisen hans? Er jo ikke alt man må opplyse om :)

Anonymkode: 6958f...43f

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

hahahah!

Må han fortelle at kalle navnet opprinnelig var kallenavn på penisen hans? Er jo ikke alt man må opplyse om :)

Anonymkode: 6958f...43f

Han må jo ikke selv fortelle det, men jeg regner med at de som dater han kommer til å spørre om hvorfor alle kaller han Mamba og da må han jo svare ærlig. Selv om han skulle lyve så vil jo hun finne ut av det før eller siden ved å høre det fra venner. 

For øvrig så fikk han navnet for lenge siden. Han fikk kallenavnet på VGS og nå er han 30+.  Har man først et kallenavn så er det vanskelig å bli kvitt med mindre man flytter fra alle man kjenner.  Og nei, det er ikke han som har funnet på navnet, han har fått det. 

TS

Anonymkode: d2a5d...520

Skrevet

Jeg synes det blir alt for barnslig og umodent. 

Anonymkode: dafbe...814

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke utelukket en mann på grunn av et kallenavn, men er selv tilhenger av å omtale folk med fornavn.

(exen hadde et barnslig kallenavn som jeg hatet)

Anonymkode: 9b287...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...