sadia Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hei Jeg var hos gynekolog på CD 14. Slimhinnen var 6.7 mm og eggpose på ca 19mm. Egget hadde ikke blitt sluppet enda. Lurer på om tykkelse på slimhinnen var tynn eller normalt??
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Ved ivf ønsker de helst at livmorslimhinnen er over 7 mm ved eggløsning, men din er jo bare rett under det. Jeg vil si at den er i tynneste laget, men burde ikke være til hinder for graviditet. Til sammenligning hadde jeg en livmorslimhinne på 6,5 mm og største follikel på 18 mm da jeg var inne til kontroll i fbm fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg fikk positiv eggløsningstest to dager senere, og blastocysten vår ble satt inn fem dager etter eggløsning. Jeg er nå gravid i uke 15. Anonymkode: dc9a6...954
occultatum Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Den er litt tynn, om du googler dette så ligger "normalen" på rundt 8-13 mm i den perioden, men dette er veldig individuelt. Du skal ikke anta at du ikke kan bli gravid pga tynn livmorslimhinne iallefall.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Min var bare 7mm, med eggpose på 22 mm, (altså enda nærmere eggløsning enn deg). Gynekolog sa det var greit og din slimhinne vil jo fortykkes litt til da egget stadig vil vokse litt før det slipper. Anonymkode: 03478...fa9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 16 minutter siden, n0mdeplume skrev: Den er litt tynn, om du googler dette så ligger "normalen" på rundt 8-13 mm i den perioden, men dette er veldig individuelt. Du skal ikke anta at du ikke kan bli gravid pga tynn livmorslimhinne iallefall. Men blir feil å google på dag 14, da google mest sannsynlig viser at dag 14 skal være eggløsningsdagen, og det er det jo ikke det for henne. Det er nok et par dager til egget slippes ts og slimhinnen kan bli litt tykkere iløpet av de to dagene.. Mulig du får positiv el test imorgen og eggløsning skjer om to dager. Anonymkode: e2ac9...933
Sanvitalia Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Husk også på at det ikke alltid er lett å måle 100% riktig. Det er små forhold de måler, så det kan fort bli litt unøyaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå