Gå til innhold

Creampie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen her som har smakt creampie i en trekant? 

I tilfeller der det er 2 kvinner og en mann.

Jeg og mannen fantaserer ofte om hvor deilig og opphissende det hadde vært hvis han kom i meg og en annen jente slikket meg ren til jeg kom, og motsatt. 

Anonymkode: ba03a...810

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og innhold som bryter med reglene for seksualitetsforumet, les, samt svar til dette; 

"Forumrommet om handler seksualitet i mange former, og det vil alltid kunne dukke opp tråder og tema som virker fremmed for andre. Allikevel oppfordrer vi om at disse også skal få lufte sine tanker her hos oss, uten at dette møtes med spy-smileyer og lignende tilsvar. 

Seksualitet er et sårbart og følsomt tema, som kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet og frykt for å bli utstøtt av andre, samtidig som man kanskje har et behov for å lufte tankene sine. Vi ønsker at dette skal være mulig her på forumet, uten at det møtes med mye fordommer. 

Vi oppfordrer til å vise en forståelse for at man har ulike preferanser, og at selv om noe kanskje virker fremmed og rart på deg, så kan det være noe du kan lære. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så kan man lære mye av å legge fordommene til side og heller være et medmenneske."

Reglene kan lese her.

Dark Angelina, mod.

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, noen her som har smakt creampie i en trekant? 

I tilfeller der det er 2 kvinner og en mann.

Jeg og mannen fantaserer ofte om hvor deilig og opphissende det hadde vært hvis han kom i meg og en annen jente slikket meg ren til jeg kom, og motsatt. 

Anonymkode: ba03a...810

Sikkert... :rolleyes:

Skrevet

Nope har ikke prøvd det. Men kunne tenkt meg 2 menn 1 kvinne og jeg sleiker hu etterpå

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt trekant en gang med mannen min og ei dame. Var avtalt at han skulle komme inni henne og jeg slikke henne ren etterpå, men dessverre lot han det gå da hun sugde han. :(

Var veldig turnoff for meg da han kom inni munnen hennes og hun svelga ham. 

Anonymkode: e49b8...253

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt trekant en gang med mannen min og ei dame. Var avtalt at han skulle komme inni henne og jeg slikke henne ren etterpå, men dessverre lot han det gå da hun sugde han. :(

Var veldig turnoff for meg da han kom inni munnen hennes og hun svelga ham. 

Anonymkode: e49b8...253

Synd for deg da. Kjipt å bli snytt for sæden, men jeg ville nok også svelga jizzen hans om jeg kunne, selv om du blei snytt for godsakene.

Anonymkode: e2d87...9d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og har lyst til å få en annen mann til å sprute i dama mi, og etter på vil jeg slikke henne ren.

Anonymkode: 7a797...817

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og har lyst til å få en annen mann til å sprute i dama mi, og etter på vil jeg slikke henne ren.

Anonymkode: 7a797...817

Var med på dette ilamme et gift par. Jeg dominerte dama hannes siden han var ikke dominant i senga, så de hadde lyst å prøve en dominant mann. Desverre bodde de ganske langt bort så ble vanskelig å treffe de flere ganger. Han runket mens han så på mens vi hadde sex, så slikket han henne etterpå. Spennende opplevelse for både meg og de. 

Anonymkode: 852a1...390

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var med på dette ilamme et gift par. Jeg dominerte dama hannes siden han var ikke dominant i senga, så de hadde lyst å prøve en dominant mann. Desverre bodde de ganske langt bort så ble vanskelig å treffe de flere ganger. Han runket mens han så på mens vi hadde sex, så slikket han henne etterpå. Spennende opplevelse for både meg og de. 

Mye rart folk tenner på gitt. Slikke en annen manns sæd ut av sin egen kone! Ja, ja, kjør på.

Anonymkode: 0cbe8...239

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye rart folk tenner på gitt. Slikke en annen manns sæd ut av sin egen kone! Ja, ja, kjør på.

Jeg blir litt fasinert over hva enkelte driver med. Hadde en periode tanker om at jeg var litt for grisete enkelte ganger, men blir nok bare smågutten i forhold til mange her inne. Morro likevel. :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en måte å lære mannen hvordan han skal dominere dama si. Han tente veldig på å få slikke den nypulte musa hennes mens hun enda var veldig våt. Etterpå kom han på puppene hennes. Skjønner det ikke er for alle da. Kan jo være vanskelig å svelge å se en annen mann tilfredsstille dama si og sprute inni henne kan jeg skjønne.:P Viktig at man er trygg på hverandre først.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Jeg blir litt fasinert over hva enkelte driver med. Hadde en periode tanker om at jeg var litt for grisete enkelte ganger, men blir nok bare smågutten i forhold til mange her inne. Morro likevel. :D

Hehe artig å prøve nye ting. Men man bør helst ikke være av den sjalue typen for å la dama kose seg med en annen. Han følte han kom nærmere dama si av å se henne nyte sex med en som var mere erfaren og bedre utstyrt enn han. Er jo ikke alle som er dominante heller.:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...