rutti Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Jeg holder på å bli gal. Jeg vil ha dem bort, men ingenting funker. Hjeeelp meg, Noen GODE råd?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Jeg synes MD formulation sin facikal lotion får sorte prikker til å forsvinne,men du MÅ peele og rense huden hver dag.vis ikke blir bare huden styggere og styggere.
Maya22 Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Det er ikke hud ormer du har fått da? det er jo sorte prikker. Noe som hjelper er å et par ganger i uken vaske ansiktet med så varmt vann som mulig. Da åpner porene seg,og"ormene" kommer ut. Dette er fett og smuss som samler seg nede i porene og blir etterhvert sorte,ettersom tiden går. Bruk gjerne en dyptrensende ansiktsmaske eller "strips". det fungerer veldi bra. Men vær nøye med at du ikke overbehandler og tørker ut huden.
Gjest Seleena Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 Trur eg må ha ein vindunder kur........For eg har prøvd alt det dåke seier, men ingenting hjelper fordi om..
Naken Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 Trenger hjelp med sorte prikker jeg og! Ingen som har flere råd? Er despo!!!
Ania Skrevet 16. januar 2005 #6 Skrevet 16. januar 2005 Jeg bruker et produkt som hjelper på svarte prikker. Men vil ikke spamme forumet, så bare send meg en privat melding og jeg svarer til deg ang. problemet.
Gjest Lilleulv Skrevet 16. januar 2005 #7 Skrevet 16. januar 2005 MD facial lotion og en god fuktighetskrem, rense morgen og kveld og peele + maske minst en gang i uka er viktig...
Gjest Lilleulv Skrevet 16. januar 2005 #8 Skrevet 16. januar 2005 synes dermalogica gentle exfoliant cream hjelper...
Gjest Vindelspev Skrevet 16. januar 2005 #10 Skrevet 16. januar 2005 hmmm... nå er ikke jeg spesielt plaget, men om jeg har et par stykker så popper jeg dem bare. Blackheads er jo greie sånn sett. Men på nesa derimot: Der har de slått opp leir, og nekter å forlate stedet. Heldigvis er de små.
*Shira* Skrevet 16. januar 2005 #11 Skrevet 16. januar 2005 MD Formulations Vit-A-Plus Skin Clearing Complex skal motvirke sorte prikker og jeg den virker. Jeg merker det spesielt på nesen. Kan anbefales :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå