AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Jeg har fått meg en jobb, innen regnskap. Jeg føler ikke at jeg kan noe. Føler jeg må spørre hele tiden. Gruer meg til å gå på jobb. Har jobbet her en en måned, men det er fortsatt mye jeg ikke skjønner. Jeg lurer på om jeg er dum, rett og slett. Ser ikke noen andre slite sånn. Også tenker jeg hele tiden hvor bra det er med butikk jobb og renholder. Anonymkode: a6e54...d9d
stan Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått meg en jobb, innen regnskap. Jeg føler ikke at jeg kan noe. Føler jeg må spørre hele tiden. Gruer meg til å gå på jobb. Har jobbet her en en måned, men det er fortsatt mye jeg ikke skjønner. Jeg lurer på om jeg er dum, rett og slett. Ser ikke noen andre slite sånn. Også tenker jeg hele tiden hvor bra det er med butikk jobb og renholder. Anonymkode: a6e54...d9d Det vil jo bli bedre etterhvert. Har du noen utdanning innen regnskap? Det er vanlig at nye i en jobb bruker noen måneder på å komme i gang, ofte et år før de kan regnes som virkelig effektive. Hvis det i tillegg er din første jobb er det ganske normalt. Du kan jo høre med dem om det er noe du kan lese på eller annet så du får bedre oversikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå