Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer denne. Trenger en ekstra liten, søt PC som jeg kan ha med meg til skolen. Jeg betaler på dropbox så planen er å ikke ha masse bilder og shit på pcen. Bare bruke den til litt notater osv. https://www.apple.com/no/shop/buy-mac/macbook?product=MNYM2H/A&step=config#

spørsmålet er vel heller om den er bra/okei til mitt bruk? Er 8 GB mye eller veldig veldig lite? Jeg syns den andre er så dyr :)

Anonymkode: 25965...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

8GB er fryktelig lite, og du får mindre enn 8GB uansett da noe går til systemfiler.

Det du dog kan gjøre er å kjøpe en ekstern harddisk ved siden av. Trolig billigere enn å øke plassen på Macen.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer denne. Trenger en ekstra liten, søt PC som jeg kan ha med meg til skolen. Jeg betaler på dropbox så planen er å ikke ha masse bilder og shit på pcen. Bare bruke den til litt notater osv. https://www.apple.com/no/shop/buy-mac/macbook?product=MNYM2H/A&step=config#

spørsmålet er vel heller om den er bra/okei til mitt bruk? Er 8 GB mye eller veldig veldig lite? Jeg syns den andre er så dyr :)

Den holder massevis! Har selv en Air med 8Gb og det går like bra nå som den var ny, og det er 4år siden

Skrevet
9 timer siden, TMB skrev:

8GB er fryktelig lite, og du får mindre enn 8GB uansett da noe går til systemfiler.

Det du dog kan gjøre er å kjøpe en ekstern harddisk ved siden av. Trolig billigere enn å øke plassen på Macen.

Okei. Jeg har ekstern harddisk :) så da er det vel ingen problem? :) 

Skrevet
6 timer siden, tdm900 skrev:

Den holder massevis! Har selv en Air med 8Gb og det går like bra nå som den var ny, og det er 4år siden

Okei. Godt å høre! Da går jeg for den😍

Skrevet
9 timer siden, TMB skrev:

Her er det snakk om RAM. 8Gb er plenty, spesielt for TS sitt bruk.

Anonymkode: 1b975...1d7

• Liker 1
Skrevet

Ja, da så. 8GB ram holder i massevis. Trodde det var snakk om lagringskapasitet.

Skrevet

256 gb som det er på den du linket til holder i massevis ;) For min del, ville jeg nok gått for en air prismessig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...