Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Vi vurderer å kjøpe en Skoda Octavia stasjonsvogn. Synes dere som har det at det er god nok plass til barnevogn etc i den? Er det en passende bil for vordende foreldre?!?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Kan bli litt trang i baksetet når ungen blir litt større. Men ellers er den nok bra. Hvis dere skal kjøpe den ny ville jeg ventet noen måneder til den nye kommer. Den har større bakseteplass.
Cr@sh Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Vi kjøpte en sånn i fjor. Er veldig fornøyd. Kan absolutt anbefales. Overhode ikke noe problem med barnevogn... og fin plass i baksete... (har små barn - så ingen lange bein bak der ennå. Selv om jeg personlig ikke har noen vanskeligheter med å sitte der ) Syntes dette absolutt er en fin familiebil... den blir dessuten innmari tøff hvis dere velger sort med fabrikksotede vinduer bak... Det har vi...
:-) anna Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 I følge min mann som jobber med bil og har greie på slikt er dette et godt kjøp. En god familiebil når man har små barn. Innvendig er et en bil som er litt større enn en Golf. God bagasjeplass og mye bil for pengene. Det kommer en helt ny Skoda Octavia stasjonsvogn nå, og det kan bety at at prisene på den gamle modellen kan komme til å synke littegrann. Bilen har vist seg å holde seg godt i verdi. Populær bil, og antagelig et av de beste bilkjøpa (pris konta hva man får igjen) - men naturligvis litt avhengig av modell, motor etc.
Far til 2 Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har ikke denne bilen selv, men har snakket med flere som har en slik. Og ALLE er kjempefornøyde. Den har delevis fått stempel på seg for ikke å være noen "racebil", men har fått MANGE stjerner som familiebil. Og det er jo det dere skal bruke den til. I realiteten er den en blanding av Passat og Golf (ettersom det er en bil fra Volkswagen konsernet). Far til 2
Annie Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Vi har Skoda Octavia. Ikke stasjonsvogn, men kupe/5dørs modell. Den er det veldig god plass i, man kan legge ned baksetene pluss at den har et tøft utseende syns jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Skoda Octavia fra første generasjon, 1997 - 1999 har dårlig plass i baksetet. Ikke noe problem å sitte der, men hvis foreldrene i forsetene er langbente, blir det trangt. Dette ble påpekt som det største minuset i uttallige biltester, slik at ved en facelift i 1999, ble dette forbedret. Ellers en super bil, og et godt kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå