AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Er denne effektiv for aknearr og for å forebygge rynker? Er det lett å få denne på resept? Noen som har erfaringer med denne kremen? Anonymkode: 4b532...c0d
Professor Orm Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Ja, den har fungert på mine aknearr. Men den vil ikke fungere på opphøyde arr. Fungerer også mot talgfilamenter og hudormer. Ja, den skal være effektiv for å forebygge rynker. Vanskelig for meg å si i hvor stor grad, jeg er ikke så gammel enda. Ja den er i utgangspunktet ikke noe problem å få på resept. Og ja, jeg har brukt den i flere år av og på. Men du må huske at det er et legemiddel, der er absolutt bivirkninger. Du kan for eksempel ikke slurve med solkremen, det er et absolutt must!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Det er den ultimate anti-rynkekremen! Foruten solkrem, of course. Du kan flasse litt og bli rød i huden, men jeg har ikke merket noen andre bivirkninger. Går veldig fint. Ligger mange videoer på YouTube om den:) Og ja, relativt lett å få på resept. Anonymkode: 50577...a29
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Dere som har fått resept på airol, hva sa dere til legen? Jeg har ganske tydelige aknearr, noe som plager meg veldig. Får også fortsatt kviser nå og da selv om jeg er 40. Har også en ganske dyp rynke ved øyebrynet, vil den funke på det eller er det eventuelt fillers som gjelder der? Har også mistet en del volum i kinnene. Syns jeg eldes så tidlig til tross for at jeg aldri har solet meg mye og er nøye med riktig hudpleie, fukt og solfaktor. Anonymkode: aa912...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå