Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Er det noen som har noe erfaring med l'oreal sin hårkur? Jeg har aldri brukt hårkur før :oops: men nå har jeg gått hen å skaffet meg den. Hvor ofte skal man bruke den og hvor mye skal man egentlig ha i om gangen? Funker den bra?
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 skal vel ha hårkur i håret ca 1 gang i uka. kanskje 2 om håret er veldig tørt. har vel ca en spiseskje med kuren som jeg fordeler i hele håret..
Uma Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Hei. :-) Nei,jeg har ikke prøvd hårkuren fra Loreal,men kan jo svare på det andre du spurte om.. Hvor ofte du skal bruke hårkuren kommer jo litt ann på åssen hår du har. Har du veldig behov for hårkur kan du bruke det ved hver vask. jeg bruker å ta hårkuren mellom shamponeringen og balsam. hvor lenge du skal ha den i kommer jo litt ann på hvilken hårkur det er....det skal stå på flaska,men vanlig tid er vel rundt 5 minutter eller noe. Hvor mye du trenger kommer ann på hvor langt hår du har,men en god idè er å bruke en kam til å gre ut hårkuren slik at det blir likt fordelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå