mjau Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Jeg har for to mnd siden avsluttet et forhold etter6 12 år. Jeg er bare 22, så det er ganske heavy. Møtte en annen rett etterpå, som jeg har rotet med (selvbekreftelse?), men han tar så lite initativ, som så mange gutter har en tendens til å gjøre. Er livredd for å bli avvist, så jeg trekker meg unna. Usikker på meg selv, hater å skulle gå gjennom en prosess igjenn. Nå depper jeg, og tør ikke gå til ham. Er vi jenter helt latterlige?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Er vi jenter helt latterlige? Nei, men du var veldig kjapp til å gå over i noe nytt, syns jeg. Selv om det var du som gikk (ikke vet jeg), bør du tillate deg å være singel littegranne. Føle på hvordan det er å bare ha deg selv å forholde deg til. Dersom du depper over dette, har du hoppet i det aaaaltfor tidlig. Du trenger å bli trygg på deg selv. Trygg nok til å takle at menn er forskjellige. Lykke til!
mjau Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2005 du har sikkert rett. ja, det var jeg som avsluttet det forrige forholdet, og det er skjelden det fungerer sånn som det er nå. Har egentlig bestemt meg for å drite i ham, det kommer nok ikke til å fungere :-? men jeg er nok mest lei meg fordi jeg har endel mistanker om at han roter med flere enn meg på en gang, og at jeg er nr 2 (eller 3?). han har aldri vært i et forhold med forpliktelser før, og det kan si litt om typen han er ( vi er i begynnelsen av 20 årene begge to) takk for god støtte, trenger litt oppbacking her
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 Jeg liker også at gutta tar mer intiativ, vertfall i begynnelsen, da alt er usikkert osv.. Du kan jo sende en sms eller mail. Han tar nok kontakt hvis han er interessert. Men kanskje han er usikker på deg, hvis han vet du har vert i et langt forhold nettopp? Du har vert i et langt forhold og er såpass ung. Vær singel en stund og kos deg! Viktig å være alene en stund også tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 hvordan går det med dere? har du snakket med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå