Uffda Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Rent hypotetisk. Hvordan kommer man ut av det, når prostitusjon er ulovlig? Det er jo ingen hemmelighet at det er lett for menn å bli bitter etter å ha vært lenge nok rundt kvinner og dermed ha manglende tålmodighet, ork og lyst til å gjøre noe for å få seg noe. Ma nvet jo det, bak et vært happymoment med en kvinne så ligger det uendelig mye dødtid og utmattende plapring som suger livsgnisten ut av de aller fleste menn før eller siden. Se for dere det at man rett og slett ikke gidder å gjengi et smil når en kvinne smiler til deg, se for deg at selv når du vet det er ei berte du kan få deg noe fra, så gidder du ikke prøve en gang. Menn som er dømt til sølibat nærmest utelukkende fordi de er så pisslei kvinnepisset, og alt dere gjør for å forsure livene å ta energi fra menn at man ikke engang gidder å prøve å få det eneste positive man får med dere. Jeez, man blir jo straffet da for å ha et naturlig reaksjonsmønster på kvinners adferd. Hva syns dere kvinner om at menn som reagerer negativt på de urimelige kravene og forventningene dere har til menn blir satt i sølibat. Berettiget? Eller burde man oppheve sexkjøpsloven å gi alle menn en fair sjanse til å få seg noe uten å måtte svelge kameler hele livet? 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Kvinner er ikke laget som oppbevaringsbokser for menns utstyr så: 1. Gjør deg til kriminell og kvinner klekkelig for bryderiet i det godes navn sort of 2. Ta et annet rasshøl i rasshølet når du likevel hater kvinner og elsker menn 3. Klar deg selv. 4. Få deg en kjæreste som faktisk liker deg. Anonymkode: 0c451...938 20
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 *betal kvinner klekkelig Anonymkode: 0c451...938 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 4. Få deg en kjæreste som faktisk liker deg. Anonymkode: 0c451...938 Hva med når man ikke liker seg selv? Anonymkode: 3c58c...961 1
Biloba Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Problemet er at blant de prostituerte finnes mange som har fått en mindre fair sjanse i livet. Hvorfor skal hun som fikk ødelagt psyken og selvbildet og ble rusavhengig 14 år gammel pga langvarig incest, sitte på knær og deepthroate menn som synes det er for mye pes å være hyggelig med kvinner som har et valg? 14
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Når jeg leser denne type innlegg så konkluderer jeg atter en gang med at jeg er veldig glad jeg kjenner hyggelige, normale, familieorienterte menn som er glad i sine koner. Anonymkode: aacea...8fd 31
Biloba Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 5 minutter siden, canacas skrev: Berettiget. Hva mener du egentlig her?
Gjest Ingenting2 Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 14 minutter siden, Uffda skrev: Rent hypotetisk. Hvordan kommer man ut av det, når prostitusjon er ulovlig? Det er jo ingen hemmelighet at det er lett for menn å bli bitter etter å ha vært lenge nok rundt kvinner og dermed ha manglende tålmodighet, ork og lyst til å gjøre noe for å få seg noe. Ma nvet jo det, bak et vært happymoment med en kvinne så ligger det uendelig mye dødtid og utmattende plapring som suger livsgnisten ut av de aller fleste menn før eller siden. Se for dere det at man rett og slett ikke gidder å gjengi et smil når en kvinne smiler til deg, se for deg at selv når du vet det er ei berte du kan få deg noe fra, så gidder du ikke prøve en gang. Menn som er dømt til sølibat nærmest utelukkende fordi de er så pisslei kvinnepisset, og alt dere gjør for å forsure livene å ta energi fra menn at man ikke engang gidder å prøve å få det eneste positive man får med dere. Jeez, man blir jo straffet da for å ha et naturlig reaksjonsmønster på kvinners adferd. Hva syns dere kvinner om at menn som reagerer negativt på de urimelige kravene og forventningene dere har til menn blir satt i sølibat. Berettiget? Eller burde man oppheve sexkjøpsloven å gi alle menn en fair sjanse til å få seg noe uten å måtte svelge kameler hele livet? 10 minutter siden, canacas skrev: Berettiget. 3 minutter siden, Biloba skrev: Hva mener du egentlig her? At kvinner reagerer negativt. Det han spør om.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 17 minutter siden, Uffda skrev: Rent hypotetisk. bak et vært happymoment med en kvinne så ligger det uendelig mye dødtid og utmattende plapring som suger livsgnisten Anonymkode: f07fa...ffb 4
BerntHulken Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 Det var mine følelser i denne tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 For kvinnens oppgave i denne verden er å tilfredsstille mannen. Kvinnens feil at mannen ikke får noe. Stakkars menn. Kvinner er grusomme. Anonymkode: e976d...ae9 8
Elghund Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 Ut fra premissene dine (utveksling av smil er jobb osv) tenker jeg at samfunnet heller kunne legge tilside en liten sum til utvikling og evt. subsidiering av naturtro sexdukker. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 Hvorfor så viktig å få seg noe? Mye bedre å gjøre det selv (eller bruke en type) for oss som ikke liker kvinnfolk Anonymkode: 8a107...7a6
WubWub Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 Om man ikke får seg noe av kvinner så kanskje man burde se til gutta, litt enklere å få seg noe der har jeg hørt. 2
_LanciA_ Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 Hvis man har så store problemer med kvinner bør man nok bare komme ut av skapet og finne seg en mann. Herregud vi kvinnfolk er ikke alle like, maken til generalisering! Legalisere menneskehandel bare fordi det finnes menn som er som ikke greier å få seg noe på andre måter er ikke ok! Kjøp en dukke så får du alt du ønsker og kan ha den i skape når du ikke gidder mer! 4
WubWub Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 Hvorfor så mye brukerdebatt (og personangrep) fremfor å diskutere det som taes opp i HI? Om man ikke liker emnet så trenger man heller ikke svare.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 Just now, WubWub said: Hvorfor så mye brukerdebatt (og personangrep) fremfor å diskutere det som taes opp i HI? Om man ikke liker emnet så trenger man heller ikke svare. Synes du helt ærlig at det er rart? Anonymkode: 9026b...8ca 11
WubWub Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes du helt ærlig at det er rart? Anonymkode: 9026b...8ca Ja jeg har aldri forstått hensikten ved å diskutere person fremfor sak uansett om saken kan være provoserende. Personlig stiller jeg meg ikke bak budskapet som formidles men ser ingen grunn til å gå til personangrep av den grunn. Folk er forskjellige og innehaver forskjellige tolkninger av verden og mennesker
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 Jeg synes det er umoralsk at damer flest driver på som de gjør. Først har de kollektivt bestemt seg for at du ikke er kjekk nok, ikke har god nok jobb osv., så skal de attoptil ulovliggjøre å kjøpe sexuelle tjenester. Sex er fysisk nødvendig for menn, det er ikke et valg du har. Om ikke du har sex er det skadelig for psyken din. Anonymkode: 83541...10a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå