Gjest _trist_ Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Som sagt.. Jeg blir ikke kåt på partneren min. Jeg har veldig lyst til å ha sex med ham, men han gjør meg ikke kåt.Jeg får aldri orgasme når vi har sex. Fikk det tidligere, men bare om jeg tenkte på ting som tenner meg. Og dette invoverer ikke ham... Har dårlig samvittighet for det. Men det er ikke som om jeg ikke vil ha sexmed ham, eller at han frastøter meg på noen måte. han gjøre meg rett og slett ikke kåt. Er det rett å være med ham? Blir kanskje litt flåsete problemstilling. Men håper på innspill...
Gjest Xavia Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 .. Jeg blir ikke kåt på partneren min. Jeg har veldig lyst til å ha sex med ham' date=' men han gjør meg ikke kåt..[/quote'] Hvis du har veldig lyst på sex, så må du vel være kåt?
Gjest _trist_ Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Ikke slik jeg forbinner det med kåt. Når jeg er kåt da kjenner jeg at jeg kan komme. Sex med parnteren min er noe jeg syns er deilig. Men jeg kommer aldri, sammen med han. Rett og slett fordi han ikke tenner meg. Kanskje galt å si kåt, han tenner meg ikke blir kanskje mer rett. Jeg har lyst til å ha sex med ham, men ikke sånn at jeg bare MÅ ha ham. Jeg vil bare ha nærheten, og elske med ham..
mjau Skrevet 15. januar 2005 #4 Skrevet 15. januar 2005 Høres veldig rart ut. Er du kansje ikke helt der du skal være når det gjelder kjærligheten? Tenker du på andre? Treffer han ikke punktene dine? Har du fortalt ham hva du liker?
Gjest _trist_ Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Vet det hørest rart ut.. JEg tenker ikke på andre som i at jeg vil heller være med en annen enn partneren min. Men kanskje jeg ikke er helt der når det gjelder kjærligheten. Jeg har en veldig ubestemsom personlighet. Og jeg kan ikke med hånden på hjertet si et jeg vet han er den rette. MEn hvordan vet man det. Vi har det kjempe bra sammen, bortsett fra det med sexen. Jeg har fortalt han hva jeg liker. Før kunne jeg komme når han slikket meg. Men bare når jeg hadde sekuelle fantasier i hodet. Og jeg syns det blir litt feil.. SÅ nå er det lenge siden jeg har latt han slikke meg. Noe han syns er trist. Men jeg orker på en måte ikke presse meg til å komme. Eller kanskje det er det som er normalt?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er enig med deg trådstarter og du er helt normal. Det er noe galt når partneren ikke kan tenne deg spesielt... Det er hans oppgave som mannlig partner å tenne sin kjæreste (deg). Han skal vite hvilke "knapper" han skal trykke på for å tenne deg....vet han ikke det er han enten klønete, uinteressert eller det er rett og slett feil match/kjemi mellom dere. Det seksuelle er viktig og kan han ikke tenne deg bør du vurdere forholdet, i og med at du sier ta du har nevnt dette for ham (og ingenting skjer..)
Gjest Daniella_ Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Jeg hadde det sånn med min kjære i nesten 1 år! Jeg tror problemet var at jeg følte meg usikker i forholdet. Vi gjorde det slutt (ikke pga sexen). Men fant tilbake til hverandre igjen. Snakket ut om ting som hadde plaget oss, gråt og fortalte hverandre hvordan vi følte det. Etter dette har jeg funnet tilbake til det gamle, seksuelt sett. Kan det være noe lignende hos deg? Mye krangling? Usikkerhet? Ett eller annet?
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #8 Skrevet 16. januar 2005 "En kjæreste man ikke tenner på er bare en venn, ikke den rette" sa en venninne til meg tidligere idag,....
Gjest _trist_ Skrevet 16. januar 2005 #9 Skrevet 16. januar 2005 Vi krangler så og si aldri. Og er enig om det meste. Han er egentlig helt perfekt! Og jeg føler mer for ham enn jeg ville gjøre for noen venn. Jeg vet han elsker meg, han gjør meg ikke usikker på det. Det bekymrer meg kanskje litt for mye at jeg ikke får dette til. Jeg vil så gjerne at alt skal være bra. Jeg ønsker at han skal være den rette. Eksen min spurte meg om nye kjæreste var "the one" en gang, og da svarte jeg at det vet jeg vel ikke. -hvordan vet man det? Så sa han at det vet man bare, og at den nye kjæresten ikke er det. Men jeg tenker at han er det. For tanken på at jeg ikke skal være med ham gjør meg helt tom. Og det må da ha noe å si. Jeg føler det mer som om han er blitt en del av meg, som jeg ikke kan være uten. Men, dette med sexen plager meg altså. Og jeg merker at jeg vil mindre og. Fordi jeg vet han blir skuffet over at det bare er han som kommer. Selvom jeg syns det er deilig. Jeg skjønner ham. Jeg hadde og syns det var kjipt. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker nærheten hans! Må man tenne på sin partner for at det skal være et "ordentlig" forhold?
Gjest AnjinSan Skrevet 16. januar 2005 #10 Skrevet 16. januar 2005 Det er hans oppgave som mannlig partner å tenne sin kjæreste (deg). Merkelig og gammeldags holdning. Det er vel like mye en kvinnelig partners oppgave å tenne sin mannlige kjæreste??
Gjest _trist_ Skrevet 16. januar 2005 #11 Skrevet 16. januar 2005 Jeg klarer ikke å få den pulserende følelsen i klitorisen når det "bare er oss" er det jeg mener med at han ikke tenner meg/gjør meg kåt.
Laban Skrevet 16. januar 2005 #12 Skrevet 16. januar 2005 Må du skrive inn til KG for å få svar på spørsmålet "Er det noe galt når jeg aldri blir kåt på partner?"? Selvsagt er det noe galt! Om deg er deg, han eller forholdet kan vel bare du finne ut av, men noe galt er det jo...
Gjest _trist_ Skrevet 16. januar 2005 #13 Skrevet 16. januar 2005 Må du skrive inn til KG for å få svar på spørsmålet "Er det noe galt når jeg aldri blir kåt på partner?"? Jeg tenkte kanskje det var flere som hadde det sånn. Jeg søker bare mulige løsninger.. Jeg vil ikke gi opp forholdet vårt. Det føles godt å kunne lufte det her. Det er ikke noe jeg vil snakke med mine venninner om.
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #14 Skrevet 16. januar 2005 Det er absolutt flere som har det som deg og det er helt greit å skrive her om alt en lurer på! Ikke la andre her få deg til å tro noe annet. Det er i grunnen bra du skriver her for det er et tegn på at dette er noe som er et problem for akkurat deg. Dersom du har forsøkt å "lære ham opp" eller "vise ham" eller forklare ham og ting fortsatt ikke endrer seg til det bedre, bør du kanskje vurdere sterkt dette forholdet. Antakelig er ikke tenningen på plass og det er noe som enten er der eller ikke- Man kan ikke la viljen bestemme at "nå må jeg jammen tenne på ham snart". Da skal en nok vurdere sine egentlige hensikter og motiv for hvorfor man er i dette forholdet.
Gjest Catwoman Skrevet 16. januar 2005 #15 Skrevet 16. januar 2005 jeg tenker kanskje at du ikke er helt fornøyd med sexen dere har, at sexen har blitt for rutinepreget, mangler spenning etc. at det er derfor han ikke tenner deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå