Gå til innhold

Treige greier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovte egentlig meg selv å ikke lage en KG-tråd om dette, men..

Har møtt en person fra Tinder to ganger. Når vi er sammen virker vedkommende glad, foroverlent, ler mye og jeg synes vi har det koselig sammen. Det har riktignok kun vært snakk om to møter. Det 1. tok h*n initiativ til, det andre tok jeg. Sist uke på 2. møte kjørte h*n meg tom hjem, fordi det var ganske langt for meg å gå. Vedkommende kom med konkrete ting vi kunne gjøre sammen neste gang vi møttes. Jeg sendte melding litt etter at jeg kom hjem igjen, og sa jeg hadde hatt det gøy. H*n sa at h*n også hadde hatt det koselig, og at vi kunne møtes igjen. 

'Problemet' er bare at denne personen bruker lang tid på å svare på meldinger. Synes ikke man må prate hele tiden altså, men nå har det snart gått 24 t. siden jeg sendte melding sist. Jeg forstår at mange er veldig opptatt, men jeg liker i hvert fall å svare innen et døgn om jeg er interessert. Alle er ikke like heller. H*n har også fortalt meg at h*n ikke er et mobilmenneske. Når personen først svarer, svarer h*n jo en del. H*n er også litt sjenert. 

Så jeg vet ikke.. Synes det er frustrerende med så lang tid mellom vært svar. Mulig jeg overtenker. Jeg kan bruke litt tid mellom hver gang jeg svarer også, men maks 6-7 timer om jeg er opptatt. 

Noen som har noen tanker? Er h*n interessert, men bare treig? Eller ikke så into it? 

Anonymkode: f26a1...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lovte egentlig meg selv å ikke lage en KG-tråd om dette, men..

Har møtt en person fra Tinder to ganger. Når vi er sammen virker vedkommende glad, foroverlent, ler mye og jeg synes vi har det koselig sammen. Det har riktignok kun vært snakk om to møter. Det 1. tok h*n initiativ til, det andre tok jeg. Sist uke på 2. møte kjørte h*n meg tom hjem, fordi det var ganske langt for meg å gå. Vedkommende kom med konkrete ting vi kunne gjøre sammen neste gang vi møttes. Jeg sendte melding litt etter at jeg kom hjem igjen, og sa jeg hadde hatt det gøy. H*n sa at h*n også hadde hatt det koselig, og at vi kunne møtes igjen. 

'Problemet' er bare at denne personen bruker lang tid på å svare på meldinger. Synes ikke man må prate hele tiden altså, men nå har det snart gått 24 t. siden jeg sendte melding sist. Jeg forstår at mange er veldig opptatt, men jeg liker i hvert fall å svare innen et døgn om jeg er interessert. Alle er ikke like heller. H*n har også fortalt meg at h*n ikke er et mobilmenneske. Når personen først svarer, svarer h*n jo en del. H*n er også litt sjenert. 

Så jeg vet ikke.. Synes det er frustrerende med så lang tid mellom vært svar. Mulig jeg overtenker. Jeg kan bruke litt tid mellom hver gang jeg svarer også, men maks 6-7 timer om jeg er opptatt. 

Noen som har noen tanker? Er h*n interessert, men bare treig? Eller ikke så into it? 

Anonymkode: f26a1...a37

Syns du skulle holdt løftet ditt og ikke laget en tråd om det her på KG.

Anonymkode: 3a861...e60

• Liker 1
Skrevet

Han har jo sagt at han ikke er et mobil menneske, og svarer en del når han først skriver.

Han er som meg , som liker å kunne ha alt fokus i det man skriver, kunne sette seg ned å skrive et godt og reflektert svar når man er i modus for det, og ikke bare fyre av gårde noe tankeløst pjatt på farten. Jada, alle har 5 minutter ila dagen til å sende en melding, men det er ikke sikkert man er i modus for det de 5 minuttene. Noen liker faktisk å legge "sjela" i det man skriver og da blir det bare surr å prøve å tenke ut og formulere noe når man ikke er i modus.

At han bruker lang tid på å svare trenger ikke si noe som helst om han er interessert eller ikke, men hvis du opplever det som et så stort problem og usikkerhetsmoment ville jeg bare nevnt det etter neste date , om dere avtaler å ses igjen etter den daten så nevn for han at du har vært usikker på om han virkelig vil siden han bruker så lang tid på å svare, så får du hans forklaring som sikkert er lik som min og kanskje at han blir litt flinkere på å svare raskere , men da må du forvente noe tankeløst pjatt og korte ikke gjennomtenkte meldinger kanskje også.

Anonymkode: c1534...767

Skrevet

En kamerat av meg venter lenge med vilje, fordi damene fra fortiden opplevde han som for pågående om han sendte meldinger (Har lest meldingene, og det er overhodet ikke pågående, men de var ikke intr i noe mer med han). Så kan jo hende det er en mann som tenker at det må være slik for å holde på din interesse.

Anonymkode: 3a4e9...2cc

• Liker 2
Skrevet

Joda. Noen liker å vente og vil bruke tid  til å skrive et velformulert svar. Fair enough. Men jeg synes likevel at vi på en måte ikke har hatt de dypeste samtalene, og synes det er litt snålt å skulle bruke så lang tid på å formulere ikke så veldig mange setninger. Men det er meg. Jeg forstår at ikke alle er like. Jeg har litt tvil på om vi møtes igjen, skal jeg være ærlig.. Men om vi gjør det, må jeg si ifra til vedkommende, ja. Det er jo en balansegang mellom å være for pågående, og å svare så sjeldent at den andre parten tenker at man ikke er interessert. Jeg vet ikke, jeg.. dating er ikke enkelt. 

Anonymkode: 9be6a...82b

Skrevet

Møtes dere ikke face to face, og hvorfor blir du ikke kjent med han utenfor telefonen?

Hvorfor er du egentlig så stressa med å bli kjent med han via telefonen?

Anonymkode: dfa93...0cd

Skrevet

Viss du bruker stjernetegn om han hver gang dere tekster, så skjønner jeg at han kan bli blitt skeptisk.

Anonymkode: 4179d...2f9

• Liker 1
Skrevet

Ok, så jeg fikk svar. Personen spurte om vi skulle møtes igjen. Jeg sa at det hadde vært gøy, og foreslo tid og sted. Fikk et litt sånn 'care' (?) svar tilbake.. typ: "mulig det". Blir litt sånn "Øh?" Vil du, eller ikke? Jeg vurderer å sende et spørsmål om vedkommende egentlig vil eller ikke, men blir det for mye for tidlig? 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så jeg fikk svar. Personen spurte om vi skulle møtes igjen. Jeg sa at det hadde vært gøy, og foreslo tid og sted. Fikk et litt sånn 'care' (?) svar tilbake.. typ: "mulig det". Blir litt sånn "Øh?" Vil du, eller ikke? Jeg vurderer å sende et spørsmål om vedkommende egentlig vil eller ikke, men blir det for mye for tidlig? 

Kanskje hun ikke har vært på det stedet, eller det ikke er en plass hun liker så godt. Spør om hun heller vil møtes et annet sted eller annet tidspunkt, så skjønner hun i hvert fall at du stusser på svaret.

Anonymkode: 8b1a4...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...