Gå til innhold

Føler scandinaviake menn seg truet av menn fra andre land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig nordiske menn er like "populært" for kvinner fra andre land, som menn fra andre land er for oss norske kvinner(som det virker som norske menn skal ha det til da). Selv om jeg vet at muslimer har et dårlig kvinnesyn så mener jeg også at det finnes gode muslimer. Men om noen her nevner at de er forelsket i muslimsk mann, kommer det forferdelig masse stygge kommenaterer, særlig fra menn her inne. 

Snakket med en norsk mann for ikke så lenge siden om dette. Han sa at han blir skuffet over meg hvis jeg ender opp med en muslim. At han skjønner at jeg har falt for han, fordi "vi norske menn er ikke så pene" sa han. Muslimer har mørkt hår, og er gjerne spesielt penere å se på enn norske..mente han. Så begynte han å spørre meg om jeg skulle ha en tyrker. Altså, en tyrkershot :P ertet meg litt med det da. 

Eller er det fakta? Er nordiske menn uattraktivt?

Anonymkode: fe76f...0fa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare snakke for min egen del, men jeg kan ikke si jeg føler meg særlig truet av menn fra muslimske land når det gjelder konkurranse om norske kvinner, som det virker som trådstarter i hovedsak tenker på. Vi ser i dag at norske menn som mangler utdannelse, karriære og status i stor grad blir valgt bort av kvinner, og i så måte ser det nok enda mørkere ut for menn som kommer hit uten å kunne språket, og ikke har noen utdannelse eller jobb. Om noe synes jeg synd på de som kommer med så dårlige forutsetninger for å lykkes.

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg synes nordiske menn er flottest å se på. De er ofte høyere og mindre hårete enn mennene din venn beundrer, og at de er lysere i fargene gjør dem slett ikke mindre pene. De er også velutdanna, enkle å omgås og har noenlunde samme syn på kultur og kjønnsroller som oss. De er best. Eller, det er nå i alle fall min mening om saken :) 

Skrevet

Nei. Trusselen mot vårt samfunn er ikke at noen personer med en annen hudfarge kommer hit. Trusselen er at kvinner tror de er menn (feminisme).

Anonymkode: b5021...bc6

• Liker 1
Skrevet

Ingen tvil om at spanske, franske, amerikanske, danske, italienske  og til og med en del tyske og russiske menn er penere enn nordmenn (og de fra muslimske land)

Tror norske menn absolutt føler seg truet av utenlandske menn, det ser vi jo ofte her inne også at de hyler om at de tar damene dems, skylder på innvandringen og arbeiderpartiet for at de ikke får seg kjæreste osv. Helt latterlig. Så step up your own fucking game da Ola!

Anonymkode: 6b365...59a

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig nordiske menn er like "populært" for kvinner fra andre land, som menn fra andre land er for oss norske kvinner(som det virker som norske menn skal ha det til da). Selv om jeg vet at muslimer har et dårlig kvinnesyn så mener jeg også at det finnes gode muslimer. Men om noen her nevner at de er forelsket i muslimsk mann, kommer det forferdelig masse stygge kommenaterer, særlig fra menn her inne. 

Snakket med en norsk mann for ikke så lenge siden om dette. Han sa at han blir skuffet over meg hvis jeg ender opp med en muslim. At han skjønner at jeg har falt for han, fordi "vi norske menn er ikke så pene" sa han. Muslimer har mørkt hår, og er gjerne spesielt penere å se på enn norske..mente han. Så begynte han å spørre meg om jeg skulle ha en tyrker. Altså, en tyrkershot :P ertet meg litt med det da. 

Eller er det fakta? Er nordiske menn uattraktivt?

Anonymkode: fe76f...0fa

Vi vet alle hva du prøver på og at den såkalte vennen din ikke eksisterer. Vi er ikke så dumme at vi biter på slik idioti. Ingen norske kvinner sier "scandinaviske". Det heter skandinaviske.

Anonymkode: 87f99...e39

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi vet alle hva du prøver på og at den såkalte vennen din ikke eksisterer. Vi er ikke så dumme at vi biter på slik idioti. Ingen norske kvinner sier "scandinaviske". Det heter skandinaviske.

Anonymkode: 87f99...e39

Det heter faktisk Scandia. Der av at sør-Sverige heter Skåne. Det kommer av Scania. Som i Saab Scania ja. Saabs Scania-fabrikk lå i Malmö før. Skandinavia er en fornorsking av Scandia. 

Anonymkode: 2b5a2...f1f

• Liker 1
Skrevet

Nei føler meg ikke truet av noen. 

Skrevet
31 minutes ago, WubWub said:

Nei føler meg ikke truet av noen. 

Du er vel ikke den gruppen ts snakker om heller for du er jo ikke etnisk norsk.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er jeg. Har bare nordiske aner i slektstreet. 

Skrevet

Syns virkelig ikke norske menn har noen grunn til å føle seg truet. Ikke er muslimske menn noe spesielt pene heller. Syns ihverfall ikke jeg. Syd europeiske kan være ganske fine da, men ikke bedre. Det er noen ekstra fine i alle land, som det er noen helt vanlige i land. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tror du jeg er ifra ettersom du skriver dette? Blander du meg med noen andre kanskje?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Trusselen mot vårt samfunn er ikke at noen personer med en annen hudfarge kommer hit. Trusselen er at kvinner tror de er menn (feminisme).

Anonymkode: b5021...bc6

Jeg dæver, herregud 😂

Anonymkode: 922f1...718

• Liker 5
Skrevet

Jeg er gift med en mann fra utlandet og kommer sikkert til å sette statsborgerskapet i fare ved å si det. Og helt ærlig synes jeg mange menn fra landet hans er penere - eller i det minste har noe over seg som tiltrekker meg - enn hva norske menn har. Hvis jeg skulle bli singel (hvilket jeg ikke håper på!) er ikke norske menn uaktuelle, men når jeg tenker på "norske menn" får jeg litt assosiasjoner til Markus og Martinius eller hva de heter og de er vel ikke myndige heller, men at det er noe med det norske kompakte ansiktet som ikke faller i smak. Rett skal være rett, er litt "kompakt" i ansiktet selv. 

Anonymkode: 1e55f...78f

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift med en mann fra utlandet og kommer sikkert til å sette statsborgerskapet i fare ved å si det. Og helt ærlig synes jeg mange menn fra landet hans er penere - eller i det minste har noe over seg som tiltrekker meg - enn hva norske menn har. Hvis jeg skulle bli singel (hvilket jeg ikke håper på!) er ikke norske menn uaktuelle, men når jeg tenker på "norske menn" får jeg litt assosiasjoner til Markus og Martinius eller hva de heter og de er vel ikke myndige heller, men at det er noe med det norske kompakte ansiktet som ikke faller i smak. Rett skal være rett, er litt "kompakt" i ansiktet selv. 

Siterer meg selv for å legge til at han er europeisk og kristen (vel...) ikke muslim fra Midt-Østen/Pakistan, i tilfelle noen skulle få mareritt 

Skrevet

Jada. Veldig. Men når jeg tenker etter tror jeg faktisk at norske kvinner har et enda større problem med å akseptere utenlandske kvinner som ender opp hos norske menn, kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har hørt en positiv kommentar om en Thaidame med en bonde fra toten. 

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dæver, herregud 😂

Anonymkode: 922f1...718

RIP.

Skrevet

Alle muslimer har ikke et dårlig kvinnesyn. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Alle muslimer har ikke et dårlig kvinnesyn. 

Jeg dæver, herregud 😂

• Liker 3
Skrevet

Nei, kunne aldri tenkt meg en utlending. Kunne strukket meg til Danmark, Sverige, Finland og Island. Muligens USA. Menn fra Midtøsten byr meg virkelig imot 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...