Z.Z Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 (endret) Det blir en demonstrasjon 30. september av den Nordiska Motståndsrörelsen i Gøteborg. De satser på å få minst 1000 i sitt demonstrasjonstog. Det interessante er selvsagt hvordan de kunne bli så store. Egentlig er det enkelt. Sverige har gått for langt i den ene retningen, og de får det i trynet i den andre retningen. Så det synger. Sverige er i front både når det kommer til eskalerende og ufrivillig folkelig innvandring, men også på motstandsfronten. De er i tet, og det eskalerer. Propagandavideo som sensureres i stor grad på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_-OUNIdAzX8&feature=youtu.be&bpctr=1504187667 Endret 31. august 2017 av Z.Z
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2017 En annen videolåt som på ingen måte skal knyttes til samme organisasjon, men som gjerne benyttes. Vi får se hvor lenge det varer:
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 I og med at du vil prøve ut ytringsfriheten ved å poste nynazistpropaganda, hvorfor ikke dra den helt ut? Vær så god! Anonymkode: 2c830...128
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I og med at du vil prøve ut ytringsfriheten ved å poste nynazistpropaganda, hvorfor ikke dra den helt ut? Vær så god! Anonymkode: 2c830...128 Øh, dette er så langt fra deres nasjonalsosialistiske doktrine som du kan få det. Hva mener du? Kanskje dette kunne fungert på nittitallet for å latterliggjøre, men ikke nå. Du er alt for sent ute.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Øh, dette er så langt fra deres nasjonalsosialistiske doktrine som du kan få det. Hva mener du? Kanskje dette kunne fungert på nittitallet for å latterliggjøre, men ikke nå. Du er alt for sent ute. https://sv.wikipedia.org/wiki/Division_S Anonymkode: 2c830...128
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://sv.wikipedia.org/wiki/Division_S Anonymkode: 2c830...128 Og? Dette er lenge siden, 30 år. Nye tider nå og folk i disse kretser er mer respektable enn du og noen andre er komfortable med. Derfor kommer sensuren inn. Man kan ikke tolerere noe slikt. Hva sier du til det?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Og? Dette er lenge siden, 30 år. Nye tider nå og folk i disse kretser er mer respektable enn du og noen andre er komfortable med. Derfor kommer sensuren inn. Man kan ikke tolerere noe slikt. Hva sier du til det? Var ikke poenget å "teste ytringsfrihetens grenser"? Hvorfor mener du da denne videoen ikke er grei? Mener du du ønsker at den blir slettet? Anonymkode: 2c830...128 2
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var ikke poenget å "teste ytringsfrihetens grenser"? Hvorfor mener du da denne videoen ikke er grei? Mener du du ønsker at den blir slettet? Anonymkode: 2c830...128 Gjør som du vil, men din musikkvideo kan definitivt ikke sammenlignes med en ren propagandavideo uten vold og seksuelt innhold. Poenget er selvsagt at meningsytringer blir sensurert. Vold og seksualitet er en egen kategori som eventuelt skal diskuteres i en separat tråd/kategori. Det blir naturligvis sensurert her. Vi snakker om politiske ytringer. NMRs propagandavideo viser ingen av disse tendensene og partiet vil gå sterkt imot slike utskeielser. På ett eller annet tidspunkt blir de håpløst fortapte svenske myndigheter nødt til å ta tak i problemstillingen. Så spørs det om de tyr til mer sensur og forbud, eller noe annet. Vi får se.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 37 minutter siden, Z.Z skrev: Gjør som du vil, men din musikkvideo kan definitivt ikke sammenlignes med en ren propagandavideo uten vold og seksuelt innhold. Poenget er selvsagt at meningsytringer blir sensurert. Vold og seksualitet er en egen kategori som eventuelt skal diskuteres i en separat tråd/kategori. Det blir naturligvis sensurert her. Vi snakker om politiske ytringer. NMRs propagandavideo viser ingen av disse tendensene og partiet vil gå sterkt imot slike utskeielser. På ett eller annet tidspunkt blir de håpløst fortapte svenske myndigheter nødt til å ta tak i problemstillingen. Så spørs det om de tyr til mer sensur og forbud, eller noe annet. Vi får se. Du vil ha sensur ja. Fantastisk video som viser hva nynazister står for, ...128! Anonymkode: 7fc30...6e1
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du vil ha sensur ja. Fantastisk video som viser hva nynazister står for, ...128! Anonymkode: 7fc30...6e1 Jeg forstår ikke hva du snakker om. Ikke i det hele tatt. Du mener 1488? Jeg er ikke der selv, men kanskje du er i nærheten? Jeg vil jo absolutt ikke ha sensur. Vi vet hva det fører til, og sporene er tydelige den dag i dag. Så ta inn kappen og stormskjermen. Du får en svært ubehagelig/beghagelig overraskelse i fremtiden. Ikke vet jeg hvor du står.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke poenget å "teste ytringsfrihetens grenser"? Hvorfor mener du da denne videoen ikke er grei? Mener du du ønsker at den blir slettet? Anonymkode: 2c830...128 1 minutt siden, Z.Z skrev: Jeg forstår ikke hva du snakker om. Ikke i det hele tatt. Du mener 1488? Nei, jeg mener Anonymbruker ...128 som postet en video som viser nettopp hva nynazisme står for. Anonymkode: 7fc30...6e1
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg mener Anonymbruker ...128 som postet en video som viser nettopp hva nynazisme står for. Anonymkode: 7fc30...6e1 Ok, men det er jo ikke sikkert at den "nye" nynazismen, eller nasjonalsosialmismen står for det samme i dag? Seksuelle og voldelige videoer har vi nok av allerede. Det er definitivt ikke såkalte nynazister som dominerer et så smått perverst musikkbilde i dag. Tar jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 36 minutter siden, Z.Z skrev: Ok, men det er jo ikke sikkert at den "nye" nynazismen, eller nasjonalsosialmismen står for det samme i dag? Seksuelle og voldelige videoer har vi nok av allerede. Det er definitivt ikke såkalte nynazister som dominerer et så smått perverst musikkbilde i dag. Tar jeg feil? Så poenget ditt er seriøst å spre propaganda for nynazisme, ikke det å teste ytringsfrihetens grenser? Da så, da har vi fått det avklart. Anonymkode: 7fc30...6e1
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #14 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så poenget ditt er seriøst å spre propaganda for nynazisme, ikke det å teste ytringsfrihetens grenser? Da så, da har vi fått det avklart. Anonymkode: 7fc30...6e1 Øh, igjen er du på jordet. Dette partiet og organisasjonen har blitt sensurert på youtube, som du selv kan se innledningsvis med videoen jeg viste alle. En video som aldri skal få sitt innpass på kvinneguiden og sannsynligvis blir hele tråden slettet. Men du må huske på en viktig ting; hvor skal grensen gå? I dag, som alltid har vi et mål, en akseptabel middeltilstand som man tolererer. En grense som man kan snakke innenfor. Utenfor den grensen er tabu. Er du der? De aller fleste er akkurat det.
Z.Z Skrevet 31. august 2017 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2017 (endret) . Endret 1. september 2017 av Z.Z
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 Det er slik det er. Når man ikke kan ytre fra den andre siden, ender det i hat. Vi skaper problemene selv. Anonymkode: b93a7...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå