AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #41 Del Skrevet 2. september 2017 På 1.9.2017 den 1.43, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sakt noe til dem, med mindre jeg ønsker å ødelegge forholdene. ts Anonymkode: 375c2...836 Denne reagerte jeg på. Da har du hatt en tendens til å ønske å ødelegge andres forhold du da? Det er åpenbart deg det er noe galt med, og ikke damene! Ikke rart de misliker deg når de ser at du prøver å gå all inn for å bevise for mennene dems hvor kul og morsom og pen du er. Greit du vil ikke ha de, men du lever jo av denne oppmerksomheten og dramaet du skaper virker det som..! Du sier jo at du prater med de og viser de guttehumoren din osv og har en god tone med de, så du har jo sagt en del til dem. Hvis du virkelig vil prøve å endre inntrykket så må du endre oppførselen din. Slutt å se de i øynene, slutt å vær kontaktsøkende og blid, slutt å vis hvor kul du er for mennene og henvend deg til damene dems om det er noe viktig å dele ang nabolaget. Er ikke værre enn det om du virkelig vil bli kvitt problemet. Anonymkode: 6bb0e...644 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 2. september 2017 #42 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det høres creepy ut at man omgir seg med bare damer. Men betyr det at det er yoga eller spa i seg selv, eller det å ha lite til felles med menn, som i seg selv er creepy? For det er slik det fremstod i siste innlegg. Og da er jeg ikke enig. Anonymkode: fa688...525 He he yoga og spa er sikkert bra, aldri prøvd, trur jeg hadde følt meg temmelig metroseksuell. Tror menn og damer har masse til felles, men jeg tror de damene som oppsøker totalt mannsdominerte miljøer og trives best i disse miljøene har en eller annen grunn til dette som ikke bare er selve aktiviteten. Eneste høna i hanehuset på en måte. Endret 2. september 2017 av RoH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #43 Del Skrevet 2. september 2017 Altså, nå skal jeg være litt kjip. Det er en sannhet i "Det er sjeldent det er alle andre det er noe galt med". Så her må du gå deg selv etter sømmene for du sender tydeligvis ut noe som gjør at de ikke vil bli kjent med deg. Viser du feks interesse for dem og deres liv? Jeg er selv godt over gjennomsnittet pen og jeg har ingen store problemer å bli kjent med kvinner selv om jeg kommer best over ens med menn. Men nå hadde jeg aldri tillatt flørt fra menn som var opptatt og avviser de høflig men bestemt. Jeg er selv en skikkelig raring med sære interesser, er en smule introvert og jeg må kjenne noen svært godt før jeg sprudler. Men damer blir jeg kjent med forde. Jeg tror du må slippe fokuset på ditt eget utseende og menns interesse for det og heller vie oppmerksomheten din til kvinnene i rommet i stede for mannfolka, så tenker jeg mye er gjort. Anonymkode: 27982...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 2. september 2017 #44 Del Skrevet 2. september 2017 Det kan høres ut som du er noe innbilsk for å si det sånn 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 2. september 2017 #45 Del Skrevet 2. september 2017 Kanskje du skal slutte å sortere menneskene du har i omgivelsene etter kjønn, og heller se på dem som personer? Det er veldig generaliserende slik du fremstiller det, og med den overskriften, så kan jeg forstå at du har fått en del hint om at det kan være noe i måten du selv omgås andre på. Person A kan være introvert og ensom, person B en sladrekjerring, Person C har seksuelle drømmer om deg, mens person D er naturlig imøtekommende mot folk han møter, men du tolker det som at han er interessert i deg. Prøv å nullstille deg litt, og vis oppmerksomhet til den personen du snakker med der og da, og ikke heng deg opp i at du mener at de har seksuell interesse for deg, med mindre vedkommende sender deg upassende meldinger, eller oppfører seg krenkende på noen måte. Da sier du selvfølgelig fra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #46 Del Skrevet 2. september 2017 Jeg sier ikke at jeg er feilfri, altså. Det er en mulighet for at jeg er sosialt klønete, noe jeg vet skremmer vettet av kvinner. For de vil jo helst omgås venninner som de ikke skammer seg over. Jeg har ikke inntrykk av at menn er like strenge der, da de er så nærgående meg.... Men jeg må tenke på konene deres, og ta avstand.. Vi er en stor krets, hvor vi noen ganger møtes i naturlige settinger. Men nå håper jeg å kunne få andre venner en dag, selv om det er vanskelig der jeg nå bor. Klikkene er allerede dannet, med vennskap skrevet i blod. Vi er alle voksne og etablerte mennesker, og vi burde jo kunne stole på hverandre. Det eneste jeg ønsker er vennskap med alle, om de vil ha meg som venn. Men det ser ikke ut til å være like enkelt som en søndagstur. Du må nemlig være noe for at andre skal ønske å henge med deg. Du skal ha selvtillit, være kul, flink å snakke for deg, ha de rette bekjentskapene og de store vennekretsene. Problemer skal du ikke ha, og ikke skal du være snill og følsom. Dette gjør at andre oppfatter deg som svak. Dere skal forøvrig få tro akkurat hva dere vil om meg:) Det vil uansett ikke forandre på den jeg er og mine verdier. ts Anonymkode: 375c2...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. september 2017 #47 Del Skrevet 2. september 2017 Se bare hvor generaliserende du er på det siste innlegget. Damene er tydeligvis falske og tar ikke andre for den de er. Mannfolka derimot. Ja, de er så dype og menneskelige,sånn som deg Du skal ikke få oss andre kvinner til å få oss til å tro annet om oss selv heller. Ikke alle er sånn du beskriver dem altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #48 Del Skrevet 2. september 2017 Her synes jeg ts får usedvanlig mye pes. Èn mener til og med at hun ikke skal se mennene i øynene. Hva er dette for noe vås? Jeg er enig i at hun antagelig legger for mye i det når hun tror at alle mennene har interesse av henne, det tviler jeg på er tilfelle. Men at en del miljøer fungerer slik at de plukker seg ut ei som de ikke ønsker å inkludere, det er ikke noe nytt. Da er det enkelt å skylde på at ts er ute etter mennene deres, da har de på et blunk utstøtt henne fra det gode selskap. Det er også trist lesning at det forsøkes å mistenkeliggjøre kvinner som velger utradisjonelt og som ferdes i mannsdominerte miljøer. Antydningen om at de er sære personer som egentlig kun har valgt miljøet fordi de er ute etter mannfolk, er mildest talt hårreisende. Kvinner gjør en utmerket innsats i mannsdominerte yrker og miljøer i kraft av den fagpersonen de er. Anonymkode: 0acd4...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #49 Del Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at jeg er feilfri, altså. Det er en mulighet for at jeg er sosialt klønete, noe jeg vet skremmer vettet av kvinner. For de vil jo helst omgås venninner som de ikke skammer seg over. Jeg har ikke inntrykk av at menn er like strenge der, da de er så nærgående meg.... Men jeg må tenke på konene deres, og ta avstand.. Vi er en stor krets, hvor vi noen ganger møtes i naturlige settinger. Men nå håper jeg å kunne få andre venner en dag, selv om det er vanskelig der jeg nå bor. Klikkene er allerede dannet, med vennskap skrevet i blod. Vi er alle voksne og etablerte mennesker, og vi burde jo kunne stole på hverandre. Det eneste jeg ønsker er vennskap med alle, om de vil ha meg som venn. Men det ser ikke ut til å være like enkelt som en søndagstur. Du må nemlig være noe for at andre skal ønske å henge med deg. Du skal ha selvtillit, være kul, flink å snakke for deg, ha de rette bekjentskapene og de store vennekretsene. Problemer skal du ikke ha, og ikke skal du være snill og følsom. Dette gjør at andre oppfatter deg som svak. Dere skal forøvrig få tro akkurat hva dere vil om meg:) Det vil uansett ikke forandre på den jeg er og mine verdier. ts Anonymkode: 375c2...836 .............. Så da bruker du heller søndagsturen på å flørte med mennene dems? Du virker innmari redd for å bli oppfattet som svak eller ukul, og går all inn for å fremstå kul og sterk, men kvinnene liker du ikke, og det merker jo alle, så derfor liker ikke kvinnene deg heller. Du er jo utrolig dømmende mot andre, og smarte kvinner liker faktisk ikke sånne folk! Er du gira på kvinnelige venner må du åpenbart forandre måten du ser på andre kvinner og hvordan du oppfører deg mot dem. Og da jeg sier mot dem mener jeg også mot deres menn, for du skal inneha respekt for andre kvinner og ikke menge deg på mennene dems. Jeg kommer også best overens med menn føler jeg, for med de kan jeg snakke avslappet uten å tenke på å bli dømt, mens av andre kvinner (sannsynligvis sånne som deg) så føler jeg at jeg blir dømt og målt . Men jeg senser jo med en gang om kvinnene sender meg et stygt blikk når jeg snakker med mannen dems eller om hun trekker ned stemningen fordi jeg blir for ivrig med mannen, og da slutter jeg å smile, se på, snakke til og le med denne mannen - av respekt for jenta som føler ubehag ut av det ! Anonymkode: 6bb0e...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #50 Del Skrevet 3. september 2017 Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal være venner med folk i nabolaget. Jeg har da ingen venner i nabolaget. Bor i en by, og klarer å ta en buss, eller gå et stykke, for å treffe venner. Du klarer sikkert å kjøre en bil eller ta en buss, du også? Anonymkode: 10b73...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #51 Del Skrevet 6. september 2017 Sladder og dilleri ja... Du har ikke tilfeldigvis flyttet til et småhusområdet utenfor byen? Virker kanskje som du passer bedre i byen. Anonymkode: bde97...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå