AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Er det noen som har tips til en god vinterjakke som er lett og vaske, og som holder seg fin ? Ikke over 1500 kr .. Anonymkode: dd757...2e6
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Denne https://www.stormberg.com/no/dalhei-duffel-parkas-dame-1.html#21079
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Denne https://www.stormberg.com/no/dalhei-duffel-parkas-dame-1.html#21079 Jeg kjøpte denne parkasen i fjor vinter og er ikke særlig fornøyd.. Den er ikke spesielt varm, så bør være noen plussgrader for at denne skal være varm nok. I tillegg dekker den bare deler av rumpa.. Min er passelig i str for meg (XS), men likevel sprakk sømmen på innsiden av ene overarmen etter få gangers bruk, slik at foret tyter ut. Hvis det regner mye trenger vannet gjennom.. TS: Hva med å kjøpe vinterjakke på Only/Vero Mona? Der kan du finne tjukke og gode vinterjakker både med og uten dun til priser rundt 1000-1500 og også rimeligere enn dette? Har selv en tjukk svart vinterparkas fra Only som jeg har hatt i 4 år nå, og den er like god ennå. Anonymkode: 70ce1...940
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Jeg har en Bergans dunjakke til 2000,- Den er supertykk og varm. Anonymkode: 986a6...335
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte denne parkasen i fjor vinter og er ikke særlig fornøyd.. Den er ikke spesielt varm, så bør være noen plussgrader for at denne skal være varm nok. I tillegg dekker den bare deler av rumpa.. Min er passelig i str for meg (XS), men likevel sprakk sømmen på innsiden av ene overarmen etter få gangers bruk, slik at foret tyter ut. Hvis det regner mye trenger vannet gjennom.. TS: Hva med å kjøpe vinterjakke på Only/Vero Mona? Der kan du finne tjukke og gode vinterjakker både med og uten dun til priser rundt 1000-1500 og også rimeligere enn dette? Har selv en tjukk svart vinterparkas fra Only som jeg har hatt i 4 år nå, og den er like god ennå. Anonymkode: 70ce1...940 https://www.only.com/no/no/on/damemote/jakker-and-kaper/ensfarget-parkas-15141837.html?cgid=on-outerwear&dwvar_colorPattern=15141837_CloudDancer Den her du tenker på ? Syntes den var så fin! TS Anonymkode: dd757...2e6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://www.only.com/no/no/on/damemote/jakker-and-kaper/ensfarget-parkas-15141837.html?cgid=on-outerwear&dwvar_colorPattern=15141837_CloudDancer Den her du tenker på ? Syntes den var så fin! TS Anonymkode: dd757...2e6 Ja, min er om lik, bare svart. Er storfornøyd! Den er vannavstøtende og tåler mye nedbør også. Bruker min også når det er minusgrader. Hvis du kan gå opp i pris til ca rundt 1800 kr så har Didrikson mye bra i vinterjakker. Kjøpte en parkas der i januar til rundt 1800 kr, og den ble raskt en favoritt. Den er vannavstøtende og veldig varm og god. På dager med minusgrader bruker jeg bare litt tjukkere klær under og er fortsatt god og varm. Den rekker til midt på lårene hos meg og har snøring i livet og i nederkant. Har den i militærgrønn. Den er min favorittjakke forutenom Only-jakka. Anonymkode: 70ce1...940
Vegetarian Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, min er om lik, bare svart. Er storfornøyd! Den er vannavstøtende og tåler mye nedbør også. Bruker min også når det er minusgrader. Hvis du kan gå opp i pris til ca rundt 1800 kr så har Didrikson mye bra i vinterjakker. Kjøpte en parkas der i januar til rundt 1800 kr, og den ble raskt en favoritt. Den er vannavstøtende og veldig varm og god. På dager med minusgrader bruker jeg bare litt tjukkere klær under og er fortsatt god og varm. Den rekker til midt på lårene hos meg og har snøring i livet og i nederkant. Har den i militærgrønn. Den er min favorittjakke forutenom Only-jakka. Anonymkode: 70ce1...940 Klarer onlyjakken seg i -10 grader? Har ikke så stort budsjett, så vil helst få det så billig så mulig uten å måtte kjøpe ny hver vinter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 6 minutter siden, Vegetarian skrev: Klarer onlyjakken seg i -10 grader? Har ikke så stort budsjett, så vil helst få det så billig så mulig uten å måtte kjøpe ny hver vinter Sjelden det er - 10 grader her på disse kanter, men har hatt den i 4 år, og ene vinteren var temperaturen nede på ca - 10 noen dager. Jeg brukte Only-jakka da også med ekstra varme klær under, og det gikk helt fint. Har også vasket den mange ganger gjennom de årene jeg har hatt den, og den holder seg like fin. Det jeg liker godt er at den er vannavstøtende og tåler mye regn - noe som er et must her hvor jeg bor.. Anonymkode: 70ce1...940
Vegetarian Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjelden det er - 10 grader her på disse kanter, men har hatt den i 4 år, og ene vinteren var temperaturen nede på ca - 10 noen dager. Jeg brukte Only-jakka da også med ekstra varme klær under, og det gikk helt fint. Har også vasket den mange ganger gjennom de årene jeg har hatt den, og den holder seg like fin. Det jeg liker godt er at den er vannavstøtende og tåler mye regn - noe som er et must her hvor jeg bor.. Anonymkode: 70ce1...940 Da er den bestilt :D
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 23 minutter siden, Vegetarian skrev: Da er den bestilt :D Hvilken farge bestilte du den i? Håper du også blir fornøyd med Only-jakka di😊 Anonymkode: 70ce1...940
Vegetarian Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken farge bestilte du den i? Håper du også blir fornøyd med Only-jakka di😊 Anonymkode: 70ce1...940 Blå har altfor mye svarte klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå