Mamina Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 (egentlig en post i en annen tråd, men vil ha en egen tråd på dette evige temaet) Et hjertesukk som jeg gjerne vil ha svar fra gutta på: Det jeg ikke skjønner er hvorfor 95% av mennene mener at innfallsporten til ei jentes hjerte er sex? Når jeg er på de mer kjente datesider opplever jeg at det sendes ut dick picks og hodeløse kropper mer eller mindre påkledd i 360 graders vinkel med håp om napp. Det er jo helt bak mål, vi vil tas med storm, ja, men ikke med banditten. Vi vil sjarmeres i senk og bli fortalt at vi er rådeilige og morsomme og gode PERSONER. Vi vil bli satt pris på og føle oss verdsatt som PERSONER. Ikke som knulledokker uten hode. Vi vil være din aller aller beste venn og fortrolige, vi vil være den du kan støtte deg til når det stormer som verst og mange av oss vil være en du skaper et hjem sammen med og som du har lyst til å komme hjem til og bare VÆRE sammen med. Vi vil være førstevalget når du skal legge ut på tur og vil ha reisefølge, Vi vil i hvertfall få æren av å bli spurt først. Vi vil være den som tøyser og tuller og som får deg til å le og smile. Vi vil være koseklump og lekepartner. Det er mye mer enn sex, det! Vil ikke dere også ha det da, gutter? 8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 En må nok bare innse at menn og kvinner har uforenelige ønsker her i livet. Menn er mindre emosjonelle vesner og har derfor ikke dette behovet for forhold. Og når skilsmisse-raten stiger og det er lettere for menn å bytte partner, trenger de ikke å tvangsundertrykke sine fysiske behov og dekke over dem ved å være i forhold. Dette hører man mange ganger på dette forumet. Anonymkode: fd95f...c45 6
galaxy Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 15 minutter siden, Mamina skrev: (egentlig en post i en annen tråd, men vil ha en egen tråd på dette evige temaet) Et hjertesukk som jeg gjerne vil ha svar fra gutta på: Det jeg ikke skjønner er hvorfor 95% av mennene mener at innfallsporten til ei jentes hjerte er sex? Når jeg er på de mer kjente datesider opplever jeg at det sendes ut dick picks og hodeløse kropper mer eller mindre påkledd i 360 graders vinkel med håp om napp. Det er jo helt bak mål, vi vil tas med storm, ja, men ikke med banditten. Vi vil sjarmeres i senk og bli fortalt at vi er rådeilige og morsomme og gode PERSONER. Vi vil bli satt pris på og føle oss verdsatt som PERSONER. Ikke som knulledokker uten hode. Vi vil være din aller aller beste venn og fortrolige, vi vil være den du kan støtte deg til når det stormer som verst og mange av oss vil være en du skaper et hjem sammen med og som du har lyst til å komme hjem til og bare VÆRE sammen med. Vi vil være førstevalget når du skal legge ut på tur og vil ha reisefølge, Vi vil i hvertfall få æren av å bli spurt først. Vi vil være den som tøyser og tuller og som får deg til å le og smile. Vi vil være koseklump og lekepartner. Det er mye mer enn sex, det! Vil ikke dere også ha det da, gutter? sånne menn er ikke interessert i hjertet ditt 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Jeg sender ikke pikkbilder og sjikanøse meldinger, men tenker at det sikkert er kjempegøy å holde på med. Ronke litt, sende avgårde et bilde eller tre etterpå, skrive noen sprø meldinger og bare dundre på med galskap. Anonymkode: e18c5...061 1
Mamina Skrevet 31. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2017 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: når det er lettere for menn å bytte partner, trenger de ikke å tvangsundertrykke sine fysiske behov og dekke over dem ved å være i forhold. Men har menn kun fysiske behov egentlig? Har ikke menn også behov for en fortrolig, en partner, en å komme hjem til? Endret 31. august 2017 av Mamina 1
Mamina Skrevet 31. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: tenker at det sikkert er kjempegøy å holde på med. Ronke litt, sende avgårde et bilde eller tre etterpå, skrive noen sprø meldinger og bare dundre på med galskap. He he joda, sikkert moro å leke helikopter med banditten en stund, men blir ikke det litt ensidig etterhvert da? har også tenkt tanken, at blottere og sosiale avvikere har fått en ny lekeplass med galskapen sin 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: En må nok bare innse at menn og kvinner har uforenelige ønsker her i livet. Menn er mindre emosjonelle vesner og har derfor ikke dette behovet for forhold. Og når skilsmisse-raten stiger og det er lettere for menn å bytte partner, trenger de ikke å tvangsundertrykke sine fysiske behov og dekke over dem ved å være i forhold. Dette hører man mange ganger på dette forumet. Anonymkode: fd95f...c45 Nei behovet for annerkjennelse er likt hos både damer og menn. En bekreftelse på at de er bra nok. Så nei vi har ikke uforenlige ønsker og behov. Og når det kommer til skillsmisse så er det oftest hun som vil skilles. Ofte pga manglende engasjement fra han. Menn som blir skilt er oftere ulykkelige enn damer som skiller seg. Anonymkode: dfabc...0f6 5
BerntHulken Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, Mamina skrev: Men har menn kun fysiske behov egentlig? Har ikke menn også behov for en fortrolig, en partner, en å komme hjem til? Jo, absolutt. 3
HanDerUsynlige Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 4 hours ago, Mamina said: Vi vil være din aller aller beste venn og fortrolige, vi vil være den du kan støtte deg til når det stormer som verst og mange av oss vil være en du skaper et hjem sammen med og som du har lyst til å komme hjem til og bare VÆRE sammen med. Vi vil være førstevalget når du skal legge ut på tur og vil ha reisefølge, Vi vil i hvertfall få æren av å bli spurt først. Vi vil være den som tøyser og tuller og som får deg til å le og smile. Vi vil være koseklump og lekepartner. Melder meg glatt inn i 5%-klubben i så fall. Du kunne ikke beskrevet en mer perfekt kjæreste for meg. Skal selvsagt ikke nekte for at sex i et forhold er relativt viktig, men det skal i så fall være som et resultat av felles følelser, noe som kommer naturlig basert på situasjonen og ikke noe man har bare for å ha det, i hvertfall ikke for å dekke mitt ego. Jeg vil ha et varmt og kjærlig menneske, puledukker er sånt man bestiller på Internett. Gi meg heller en kveld i sofaen med bare prat og kos. Kanskje det bare er jeg som er rar? 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 5 timer siden, HanDerUsynlige skrev: Melder meg glatt inn i 5%-klubben i så fall. Du kunne ikke beskrevet en mer perfekt kjæreste for meg. Skal selvsagt ikke nekte for at sex i et forhold er relativt viktig, men det skal i så fall være som et resultat av felles følelser, noe som kommer naturlig basert på situasjonen og ikke noe man har bare for å ha det, i hvertfall ikke for å dekke mitt ego. Jeg vil ha et varmt og kjærlig menneske, puledukker er sånt man bestiller på Internett. Gi meg heller en kveld i sofaen med bare prat og kos. Kanskje det bare er jeg som er rar? Så godt å lese dette ❤️ Om du er rar, så er det en rar mann jeg ønsker. Anonymkode: dfabc...0f6
herremann Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 Er sikkert fordi det er veldig vanskelig å få kontakt med kvinner på datingsider. Dere bombarderes med meldinger fra menn så vi trenger en måte å skille oss ut på. Ofte gidder dere ikke lese de lange meldingene med mindre karen er kjekk nok. Som alle vet; et bilde sier mer enn tusen ord. Og noen karer vil bare pule og legger minst mulig arbeid i det. Samme bildene til så mange kvinner som mulig.
SCW Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 12 hours ago, Mamina said: (egentlig en post i en annen tråd, men vil ha en egen tråd på dette evige temaet) Et hjertesukk som jeg gjerne vil ha svar fra gutta på: Det jeg ikke skjønner er hvorfor 95% av mennene mener at innfallsporten til ei jentes hjerte er sex? Når jeg er på de mer kjente datesider opplever jeg at det sendes ut dick picks og hodeløse kropper mer eller mindre påkledd i 360 graders vinkel med håp om napp. Det jeg ikke skjønner er hvorfor slike som deg ikke forstår at menn flest ikke er slik. Deretter generaliserer du voldsomt og tar fram de verste eksemplene. Ei slik vil ikke jeg ha, ihvertfall. Har hatt mange gode samtaler og fine dater via datesider jeg. Hører mange forteller om diverse uønsket svineri ja, men de sier også at det er unntaket heller enn regelen. Hva er det med deg som tydeligvis tiltrekker 95% tullinger?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #13 Skrevet 1. september 2017 9 minutter siden, SCW skrev: Det jeg ikke skjønner er hvorfor slike som deg ikke forstår at menn flest ikke er slik. Deretter generaliserer du voldsomt og tar fram de verste eksemplene. Ei slik vil ikke jeg ha, ihvertfall. Har hatt mange gode samtaler og fine dater via datesider jeg. Hører mange forteller om diverse uønsket svineri ja, men de sier også at det er unntaket heller enn regelen. Hva er det med deg som tydeligvis tiltrekker 95% tullinger? Svarer på egne vegne. Tullingene er de som stikker seg mest ut. Selv om man virkelig prøver å finne en som ikke er douche, så finnes de i alle ligaer gitt. Nettdating er ikke godt for noe. Noen få klarer å finne en god partner og resterende blir ødelagte og kyniske og gjør markedet enda mer føkka opp. Anonymkode: dfabc...0f6 2
Inwe Skrevet 1. september 2017 #14 Skrevet 1. september 2017 Min kjære er alt du beskriver her, men viser fortsatt kjærlighet hovedsaklig gjennom sex. Perfekt for meg, mye sex med stort fokus på min nytelse i tillegg til en jeg kan snakke om alt med.
Mamina Skrevet 2. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 2. september 2017 On 1.9.2017 at 0:39 AM, HanDerUsynlige said: Du kunne ikke beskrevet en mer perfekt kjæreste for meg. Gi meg heller en kveld i sofaen med bare prat og kos. Så herlig å høre! 😁
Mamina Skrevet 2. september 2017 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2017 On 1.9.2017 at 8:08 AM, SCW said: Hva er det med deg som tydeligvis tiltrekker 95% tullinger? Det lurer jeg på også.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #17 Skrevet 3. september 2017 På 1.9.2017 den 12.50, Inwe skrev: Min kjære er alt du beskriver her, men viser fortsatt kjærlighet hovedsaklig gjennom sex. Perfekt for meg, mye sex med stort fokus på min nytelse i tillegg til en jeg kan snakke om alt med. Så heldig du er Anonymkode: 9c4a6...061
Marie90 Skrevet 3. september 2017 #18 Skrevet 3. september 2017 Det er nok mange som er "ødelagt" der ute, men min innfallsvinkel er uansett; du kan ikke endre været, men du kan endre hvordan du kler deg. Med andre ord - du kan ikke endre menn, men du kan endre hvordan du forholder deg til dem. Utviklingen skjer aldri pga. ETT kjønn, men begge. Så det samme gjelder menn som klager på kvinner - det der klager på er ikke bare kvinners feil. Man former hverandre. Menn vil stort sett slippe unna med det du lar dem slippe unna med. Jenter kaster bort energi på ubrukelige menn, og disse mennene har ingen til få incentiver til å endre seg. Personlig holder jeg meg unna en del kanaler. Snapchat er ubrukelig i mine øyne - det er meningsløst som kommunikasjonskanal, og det er meg plent likegyldig at "alle" på min alder bruker det. Jeg er ikke glad i å kommunisere over sms overhodet, da jeg ikke vil kaste bort energi på å analysere "hva han egentlig mente". Vil du snakke sammen - ring meg eller møt meg. Og så videre. Datingmarkedet er verre, men bidra i hvert fall til å snu det i en bedre retning. Hvis du ikke vil være en puledukke, ikke vær en puledukke. Har noen sex med deg mot din vilje, er det voldtekt. Alt annet er du med på. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå