Gå til innhold

Hvilke "billigprodukter" foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd, hvilke "billigprodukter" bruker du som du er mest fornøyd med? Både sminke og hudpleie. 

Anonymkode: cb6f4...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste billigproduktet jeg bruker er vell egentlig øyenbrynspomaden min fra makeup mekka.. Tror den koster 99,- til vanlig, men er ofte på salg til 29,- eller 39,- så jeg kjøper da :laugh: Synes denne er mye bedre enn alle andre jeg har prøvd også så billig da!

Skrevet

HMs neglelakk! Ingen over, ingen ved siden. De har har også et stor spekter av farger og fargetoner 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bare dyr hudpleie, men har brukt Revlon Colorstay og Rimmel Bronzer i maaange år. Samme med mascaraer, der splurger jeg aldri.

Anonymkode: 28cfb...06a

Skrevet

Jeg bruker neglelakker fra Isadora som er relativt billige. Er fornøyd med dem! 

Anonymkode: ca901...e05

Skrevet
45 minutter siden, Miranda16 skrev:

HMs neglelakk! Ingen over, ingen ved siden. De har har også et stor spekter av farger og fargetoner 

Enig! Den holder så godt, og er enkel å påføre pent uten at det skjolder. Angrer alltid når jeg har kjøpt en annen neglelakk, flasser mye fortere av enn H&M sin.

Blant andre billigprodukter så må jeg nevne kaldpresset jojobaolje. Koster vel rundt 150 kroner for en mellomstor flaske på helsekosten, og den er veldig drøy - jeg kjøper ny ca hver 3 måned eller deromkring. Jeg som har tørr hud og tidligere har kjøpt dyre fuktgivende ansiktsserum fra Decleor etc. har de siste tre årene bare brukt jojobaolje i kombinasjon med en vanlig fuktighetskrem, og det holder huden min babymyk og ren. Den funker også til å fjerne øyesminke skånsomt, og man kan bruke noen dråper i håret som hårolje.

Anonymkode: e0a65...c21

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Garnier, Nivea, Maybeline og Max factor.

Gjest Månestøv
Skrevet

- HM sin neglelakk, syns den funker like bra som Chanel sin neglelakk faktisk 

- HM sin Top coat til negler

- HM sin beige eyeliner

- HM sine øyenbrynspenner bruker jeg tidvis 

- L'Oréal maskaraer 

- Bio oil til å blande med ansiktskrem de dagene jeg er litt tørr i huden 

- Billig kroppssåpe som jeg kjøper i stor flaske og hvor jeg fyller oppe en litt annen fancy men litt mindre flaske i dusjen 😂

- Nivea creme - den blå boksen. Den bruker jeg på kroppen og som håndkrem 

- Og så kjøper jeg shampo, ansiktsrens, ansiktskrem på blush og bli vakker når det er tilbud. Kjøper store flasker. Da blir Redken, deccleor, Matis osv billig 

- Samler på vitapoeng, nettopp fått meg god ansiktsskrubb gratis 

Skrevet

Ehhh, jeg bruker Spenol.... Til kroppen. 

• Liker 3
Skrevet

NYX flytende eyeliner. Den er egentlig veldig bra :)

Skrevet

Bruker merket Kicks pudder, og det koster ca 139 kr. Beste pudderet jeg noensinne har brukt! 

Anonymkode: 825fa...882

• Liker 1
Skrevet

H&M sin brynskygge 

Nivea Soft Creme

Garnier toner 

Garnier Moisture Soft+

Proffs Super Strong Hairspray 

Castor Oil 

En mascara til 45,- som jeg kun finner ett sted i Sverige. Aldri hatt en bedre. 

Skrevet

Garnier ansiktsskrubb/maske. Den turkise og hvite tuben som finnes i matbutikken. 

Nivea ansiktsrensekrem. Kommer i mørkeblå tube. Bruker denne fremfor garnier sin om jeg har vært mye ute i solen. Fin til å få vekk solkrem samtidig som den lar ømfintlig og lett solbrent hud være i fred

Nivea Q10 plus øyekrem. Bruker ofte denne i hele ansiktet. Effekten mot rynker kan jeg ikke si så mye om

Nivea sensitive day cream. Hvit krukke med lilla strek på. Skal visstnok være bra for rødlig og sensitiv hud. Kan ikke si at jeg har merket noe til det, men det er en glimrende dagkrem som fukter huden grundig uten å gjøre huden fet eller blank. Synes også jeg får litt jevnere tekstur i huden. Magisk!

• Liker 1
Skrevet

Elvital shampo og balsam.

L'oreal mascara

L'oreal pudder

HM neglelakk

Nyx øyenskygge 

Anonymkode: b48e8...22d

Skrevet

Isadora mascaraer♥️

Dr Greve bodylotion 

HTH bodylotion 

Skrevet

Spenol til hendene

HTH til kroppen

H&M øyenbrynsgele

Skrevet

Har alltid betalt 400-600 for foundation, helt til jeg prøve True Mach fra L'Oréal.

Skrevet

Den metallisk rosa med sort på macaraen fra Maybeline er superbra. Skal aldri kjøpe dyr mascara mere

• Liker 1
Skrevet

Dessverre få billigprodukter som ikke tester på dyr, men noen er det. Jeg liker: 

Catrice camuflage concealer (fås superbillig hos Douglas)

Isadora big bold og build up extra volume mascara

Isadora leppestift i lang, svart hylse 

Isadora highlighter stick 

Isadora neglelakk

Makeupmekka sin brynpomade

Makeupmekka sin concealer i liten, svart tube. Kjempefin å bruke under øynene! 

NYX pore filler primer

H&M neglelakk 

H&M sin ene foundation er ganske god, husker ikke hva den heter i farten siden jeg ikke har brukt den så mye 

Body shop renseskum med aloe vera (kanskje ikke billig-billig, men mye billigere enn parfymeri og hudpleiemerkene) 

Kicks Gradual tan bodylotion, denne er helt super, lukter ikke selvbruner og gir fin farge 

På shampo og balsam bruker jeg helst de dyrere merkene (Pureology er favoritten), men kjøpte Define sin volumserie for å teste den og ble skikkelig positivt overrasket! Kommer sikkert til å kjøpe igjen og variere med Pureology 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...