Gå til innhold

Utveksling, noen med anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med de ulike byråene? Sønnen skal til USA 2. året på videregående, men vet ikke hvilket byrå jeg skal velge.....

Anonymkode: 3a98d...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg unna EF.

Anonymkode: 0dc28...75b

Skrevet

Jeg var med AFS og var veldig fornøyd (men er 20+år siden 🙊) 

Anonymkode: 580d5...29f

Skrevet

Vi sendte datter med Explorius i fjor, hun hadde en flott opplevelse og de var ryddige og profesjonelle. Vi hadde ikke behov for så mye oppfølging underveis, men veldig greit å ha en fast kontaktperson dersom det skulle oppstå noe.

Anonymkode: 13416...d1c

Skrevet

Jeg reiste med AFS for snart ti år siden (hjelp!), ikke til USA da, men syntes i alle fall byrået var veldig bra. AFS baserer seg 100% på frivillighet, i motsetning til et par andre som betaler vertsfamiliene :) anbefaler de 

Anonymkode: c4765...fcd

Skrevet

Jeg reiste også med AFS, anbefales!

Anonymkode: bfdbf...fff

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste også med AFS, anbefales!

Når reiste du med de? :) siste 5 årene? :) 

Skrevet
På 31.8.2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Vi sendte datter med Explorius i fjor, hun hadde en flott opplevelse og de var ryddige og profesjonelle. Vi hadde ikke behov for så mye oppfølging underveis, men veldig greit å ha en fast kontaktperson dersom det skulle oppstå noe.

Anonymkode: 13416...d1c

Hvor mye betalte dere? Hvem pakke valgte dere? Ser jo ut som det er to pakker, den ene mye dyrere enn den andre? 

Skrevet

Sjekk med lokale Lions-klubben, Lions har nemlig eget utvekslingsopplegg. 

Anonymkode: cb0f3...dd2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når reiste du med de? :) siste 5 årene? :) 

Nei, jeg reiste for 15 år siden. Men jobber på en vgs, og hvert år er det utvekslingselever fra AFS som går på skolen jeg jobber. De er veldig fornøyde. Har også elever som har kommet tilbake fra utveksling som også er veldig fornøyde. Tror ikke AFS har blitt dårligere siden den gang jeg selv dro med dem :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...