AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Jeg har brukt clearblue advanced fertilitetsmonitor, og har tatt eggløsningstester på morgenen når jeg står opp, som regel kl 06.00. Nå har jeg testet meg i 11 dager og får kun opp"lav" i går var jeg på dag 18 (har hatt eggløsning tidligere på dag 19&20, og på 16&17), men fortsatt ingen tegn på eggløsning. I går valgte jeg dermed å kjøpe strimmel test bare for å sjekke på ettermiddagen, og fikk en svak strek kl 17. I dag derimot var testen helt negativ og nesten blenda hvit. Jeg testet til samme tidspunkt. Det skal sies at jeg aldri har hatt symptomer på eggløsning, og de to siste syklusene mine har vært på 29 dager. Før det har noen vært på mellom 32-34 dager. Kan det hende jeg allerede har hatt eggløsning uten å vite om det, og at testene på morgenen med monitoren ikke har klart å fange opp eggløsningen? Jeg var skikkelig oppblåst på mandag (dag 16) men tenkte det hadde noe med hva jeg hadde spist dagen før. Er det vanligste å teste på ettermiddagen? Er det noen som vet dette litt bedre enn meg så setter jeg stor pris på svar. Det første bilde er tatt i går kl 17, og det andre er tatt i dag kl 17. Anonymkode: 32ba6...a06
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Testene dine sier ikke så mye, da LH vipper litt og ned gjennom døgnet/syklus og en har LH i urinen hele syklusen. Men ser gjerne tydelig stigning opp mot positiv test og så et brått fall ved eggløsning. Men med en syklus på 29 dager er det sannsynlig at eggløsning alt har vært der en positiv test vanligvis ligger mellom dag 13-15, der dag 20 kan stemme for en 34 dagers syklus. Så alt i alt. Vansklelig å si, men mest sannsynlig at eggløsning har vært og NB: monitoren er ikke så god..ville vurdert å droppe den å heller bruke billigstrimler eller i det minste satt testvinduet til kveldstid i stedet. Anonymkode: 0479e...121
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Takk! Men det jeg stusser litt på er jo at testen er såpass blank i dag i forhold til i går, så har en magefølelse på at eggløsningen har vært selvom jeg har fått negative tester på morgenen med clearblue advanced monitoren.. sybtes dette er veldig vanskelig Anonymkode: 32ba6...a06
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Noen fler som vet? Anonymkode: 32ba6...a06
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 I dag er den slik. Er på dag 20. Anonymkode: 32ba6...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå