Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge irritert meg over små og skjeve lepper, når jeg ikke smiler stort er de VELDIG asymmetriske og får liksom hele ansiktet til å se off ut.

Er det noen som har fikset leppene sine og kan fortelle meg litt om det? Er det risikabelt med tanke på dårlig resultat? Vil ikke ha sånne trutmunn-lepper, men et så naturlig resultat som mulig.

Hadde aldri trodd jeg skulle være den som vurderte noe slikt, men :sjenert:

Anonymkode: 90597...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikset skjeve lepper. Var veldig enkelt å fikse. Det ser veldig naturlig ut :) 

Anonymkode: 7be05...9e6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikset skjeve lepper. Var veldig enkelt å fikse. Det ser veldig naturlig ut :) 

Hvordan gjorde du det? Dyrt? Fikk du mye kommentarer på at du så annerledes ut etterpå? *vil forandre på utseendet med vil ikke det skal bli lagt merke til* 😂😭

Skrevet

Det koster vel ca 3500 for 1 ml. Resultatet er det miste problemet, du kan bare sette hylase om du vil ha det vekk. Det verste som kan skje er at du får filler i ei blodåre som kan gjøre at du får nekrose i området. Det kan skje hvem som helst, men er heldigvis veldig sjeldent. Bruker fillere selv og er veldig fornøyd selv om det er sykt dyrt. 

Skrevet

Jeg bruker fillers og er veldig fornøyd med resultatet. Det ser veldig naturlig ut og sykepleieren som utførte det var veldig jordnær og var veldig bestemt på at det skulle se naturlig ut. Så det kan jo være noe å tenke på at man ser an personen som skal utføre det.Jeg ville vært skeptisk til å få utført fillers av en person som det lyste fillers, botox, extensions osv. av. 

Anonymkode: 41336...964

Skrevet
3 hours ago, GT-R said:

Det koster vel ca 3500 for 1 ml. Resultatet er det miste problemet, du kan bare sette hylase om du vil ha det vekk. Det verste som kan skje er at du får filler i ei blodåre som kan gjøre at du får nekrose i området. Det kan skje hvem som helst, men er heldigvis veldig sjeldent. Bruker fillere selv og er veldig fornøyd selv om det er sykt dyrt. 

Hva er nekrose?

Det som er problem med om resultatet ikke blir fint er jo at det er ikke alle som har 4000 kr å punge ut for "motgift" (hylase) når de akuratt har punget ut 3500 for leppene fra før....Salongen gjør jo ikke det gratis uansett hvor jævlig det skulle se ut eller feil det skulle gå...

Anonymkode: 646b0...e71

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er nekrose?

Det som er problem med om resultatet ikke blir fint er jo at det er ikke alle som har 4000 kr å punge ut for "motgift" (hylase) når de akuratt har punget ut 3500 for leppene fra før....Salongen gjør jo ikke det gratis uansett hvor jævlig det skulle se ut eller feil det skulle gå...

Vevdød. Om det blir injisert filler i en blodåre blokkerer det blod til et område og huden/vevet vil dø. 

Det med penger må man nesten bare ta med i beregningen når man ønsker fillere. Fikk hylase (gratis) av en behandler en gang fordi hun ikke var fornøyd med resultatet. Men veldig sjeldent 1 ml filler kan gjøre mye skade rent estetisk. Det et hvertfall min erfaring. Kan såvidt se 1 ml filler etter at hevelsen har gått ned.  Må som oftest mer til om en skal se store forskjellen.

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er nekrose?

Hvor bor dere? Setter ikke salongen hyalase gratis hvis kunden deres er veldig misfornøyd? 

Anonymkode: bfd39...30b

Skrevet
På 31. august 2017 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjorde du det? Dyrt? Fikk du mye kommentarer på at du så annerledes ut etterpå? *vil forandre på utseendet med vil ikke det skal bli lagt merke til* 😂😭

2990,- Nei, ingen kan se det :-) Kun min samboer vet (fordi jeg har sagt det).

Skrevet
On 1.9.2017 at 8:36 PM, AnonymBruker said:

2990,- Nei, ingen kan se det :-) Kun min samboer vet (fordi jeg har sagt det).

Samme her. Kun kjæresten og moren min vet det fordi jeg har sagt det. Det gjelder å ta lite nok til at det ikke kan merkes fra andre :-) 

Anonymkode: 41336...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...