AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Jeg ønsker å bestille en dør i smijern og glass. Søkte litt rundt og på Finn.no finner jeg en et firma som kan lage en dør på mål til meg etter hva jeg kan se på hjemmesiden deres (dominius.no). Men når jeg googler de får jeg ikke opp noen erfaringer. Hvordan vet jeg om de er til å stole på? Anonymkode: 704e2...8e9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Søk opp den/de som står som eiere og se om det har vært økonomiske problemer eller tvilsomme deals. Anonymkode: f3d6f...3bb
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Sjekk proff.no Anonymkode: 48ad9...a79
Million Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 (endret) Bedriften ble stiftet i september i fjor, og har såvidt ikke rukket å bli et helt år (om noen dager). Lite erfaringer å finne på nett. Fant en som var fornøyd. Omsetning i 2016 var akkurat rett under 300.000. Eieren som driver det har utenlandsk navn og oppgir å ha gått på skole i Vilnius, Litauen. Så han er altså latvisk. Vanskelig å finne ut og vite om han har drevet noen businesser i hjemlandet og hva han har av erfaringer derfra. Men han har iallfall stiftet et AS og ser ut til å ville drive bedriften på ordentlig vis. Endret 31. august 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 19 timer siden, Million skrev: Bedriften ble stiftet i september i fjor, og har såvidt ikke rukket å bli et helt år (om noen dager). Lite erfaringer å finne på nett. Fant en som var fornøyd. Omsetning i 2016 var akkurat rett under 300.000. Eieren som driver det har utenlandsk navn og oppgir å ha gått på skole i Vilnius, Litauen. Så han er altså latvisk. Vanskelig å finne ut og vite om han har drevet noen businesser i hjemlandet og hva han har av erfaringer derfra. Men han har iallfall stiftet et AS og ser ut til å ville drive bedriften på ordentlig vis. Evt. litauisk ... (Med mindre han selv sier han er fra Latvia og har gått på skole i Litauen, da.) Anonymkode: df8f7...0b1
Nyttig Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Ikke betal noe på forhånd, dette er regel nr.1. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 1 time siden, Nyttig skrev: Ikke betal noe på forhånd, dette er regel nr.1. I tillegg, finnes det ikke noen som har vært en stund på finn.no ? Anonymkode: 64cb0...79c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 Takk for innspill 😀 Anonymkode: 704e2...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå