Gå til innhold

Hvordan tar man solarium for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tatt sol i 2017, men har skjønt at det ikke lenger er mulig å bare droppe innom å hive på mynter pga aldersgrensa. Tenker mest på de ubetjente solariumene som det er her jeg bor. Hvordan gjør man det? 

Anonymkode: 3c7da...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan booke rom og tid på automaten ved inngangen, og må da verifisere deg med bankID, så du må ha med kodebrikke om du ikke har bankID på mobil.

På brun og blid kan du laste ned appen deres og legge inn kortnummer og verifisere deg der, og så er det bare å scanne qr-koden på døra til det rommet du vil inn i og velge tid. 

Anonymkode: 3475a...e68

Skrevet

Jeg bruker brun og blid, der betaler du, og rett før betaling, må du ringe inn et nr som står på skjermen, de verifiserer deg, og etter dette, så husker maskinen kortet ditt. Veldig enkelt. 

Anonymkode: bd29c...c24

Skrevet (endret)
På 31.8.2017 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 3c7da...514

Det er slutt på cash betaling. Du betaler med kort og registerer kortet via Bank ID på mobil el.l. for å bekrefte alder. Det gjør du kun en gang. Ikke noe stress! Slik fungerer det på mitt lokale solarium, det finnes nok andre løsninger.

På Brun&Blid (som jeg sjelden bruker!) kan du med appen deres gå rett til solsengen og scanne qr-koden og betale via app.

Endret av LeneXCII
Skrevet

Tok med bank id til automaten en gang og registrerte kort til bank id (vet ikke hvorfor, muligens fordi de skal forsikre seg om at man er over 18 år?  siden det har blitt aldersgrense nå) og etter det putter jeg bare kortet mitt i automaten som en vanlig kort betaling og trykker antall minutter.

Anonymkode: 891f9...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...