AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Hvor lenge ventet du på etterbetaling? Har selv til nå ventet 10 uker/2 og en halv måned, og fortsatt ingenting. Er snakk om uu-tillegget til aap for ti måneder. Forstår ikke hvorfor det tar sånn tid. Etterbetalingen på selve aapen kom etter to dager fra jeg fikk vedtaket. sorry for enda en NAV tråd. Er bare så frustrert av å vente. Ikke kommer jeg gjennom på telefon når jeg ringer heller 😳 Anonymkode: 69649...c5a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Er opptil 1års ventetid.. har ventet siden februar selv.. Anonymkode: 11534...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Standard behandlingstid er åtte måneder. Men når det kun er etterbetaling fra tillegget på AAP bør det gå kjappere. Fra AAP fikk jeg etter en måned. Fra tiden før AAP har jeg fortsatt ikke fått... Anonymkode: fbe9c...3fd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Helt tullete at det skal ta sånn tid. Det er jo penger personen har krav på. Anonymkode: 69649...c5a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Hvorfor ringer ikke folk NAV istedet for å stille spørsmål til oss som ikke er synske? Anonymkode: b6afb...23b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor ringer ikke folk NAV istedet for å stille spørsmål til oss som ikke er synske? Anonymkode: b6afb...23b Fordi det eneste svaret du får av Nav når det gjelder etterbetalinger er at de ikke har noe svar på det. Anonymkode: fbe9c...3fd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt tullete at det skal ta sånn tid. Det er jo penger personen har krav på. Anonymkode: 69649...c5a Ærlig talt, det finnes nok av hastesaker innen systemet som de skal og bør prioritere. Ja, det er jævlig kjedelig å vente på pengene, I know, men de kommer. Etterbetaling er lavest på lista. Anonymkode: 31a6f...e08
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt, det finnes nok av hastesaker innen systemet som de skal og bør prioritere. Ja, det er jævlig kjedelig å vente på pengene, I know, men de kommer. Etterbetaling er lavest på lista. Anonymkode: 31a6f...e08 Da må Nav sette inn mer ressurser. Jeg måtte gå på sosialen fordi jeg hadde for lite utbetalt i over åtte år!! Åtte år hvor jeg hadde hastesaker, nødhjelp etc. Fordi Nav hadde vurdert min sak feil. Det er uansett ikke de samme personene som jobber med hastesaker og etterbetaling. Det er Nav arbeid og ytelser Oslo som jobber med etterbetaling, og det er to personer som har alle disse sakene. Dvs, ingen behandling i ferier e.l. Ingen vikar ved sykdom. Det er skammelig at Nav kun har satt to personer til dette. Nav har beviselig betalt for lite i flere år til mange av de som venter på etterbetalingen sin, og det er ganske sykt at det ikke prioriteres. Hvis jeg betaler for lite til en regning, så kan ikke jeg si at oi, sorry, jeg skal se på det, og så får du kanskje resten innen et år. Man burde fått både renter og renters rente på sånne saker. Anonymkode: fbe9c...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå